تاریخ انتشارشنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مردم در حماسه نهم دی‌ماه پرونده فتنه را بستند و به جهانیان ثابت کردند از نظام حمایت می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۱۸۶۶۱۰
مردم در حماسه نهم دی‌ماه پرونده فتنه را بستند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه، اظهار کرد: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روزی است که مردم با بصیرت و آگاهی کامل از نظامی که ثمره تلاش این ملت است به‌خوبی و با تمام وجود حمایت کرده‌اند.
 
وی گفت: مردم در روز نهم دی‌ماه با حضور خود درصحنه، پرونده فتنه ۸۸ را بستند و به تمام جهانیان نشان دادند که در دیدگاه ملت ایران محاسبه انقلاب، نظام، شهدا و تمامی ارزش‌هایمان با تمام محاسباتی که دشمنان و دیگران در ذهن خود داشته‌اند و می‌پرورانند متفاوت است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بااینکه همه ما در برابر انقلاب اسلامی مسئولیت داریم، افزود: در هر شرایطی و باوجود مواردی ازجمله فشارهای اقتصادی این بار مسئولیت بر دوش ملت ایران است؛ چون این انقلاب را مرهون خون شهدا هستیم.
 
مسعودی با برشمردن اینکه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی کشورمان دنبال‌رو راه شهدا بوده و پای انقلاب ایستاده‌ایم، گفت: تحت فرمان ولی امر مسلمین با تابعیت محض از ولی‌فقیه این راه را ادامه خواهیم داد.
 
وی با اشاره به اینکه بررسی تاریخ اسلام نشان می‌دهد هرگاه مظلومان عالم در برابر مستکبران ایستادگی کرده‌اند نتیجه خوب بوده است، گفت: دشمنان از بدو انقلاب متوجه شدند یکی از سیاست‌های پیوسته و غیرقابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مقابله با ظلم و استکبار و به رسمیت نشناختن رزِم غاصب صهیونیستی است،  به همین دلیل دشمنی‌ها بیشتر شد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه دشمنان از جریانات و اقداماتی که علیه نظام انجام داده‌اند، توفیقی حاصل نکرده‌اند، گفت: ازجمله این جریانات فتنه ۸۸ بود، دشمنان در این خصوص سرمایه‌گذاری‌های زیادی کردند اما مردم ما با حضور به‌موقع نقشه‌هایشان را نقش بر آب کردند.
 
مسعودی ادامه داد: ملت ایران با حضور در یوم‌الله نهم دی این روز را به یادگار گذاشتند، همگان می‌دانند انقلاب اسلامی توسط یارانی شکست‌ناپذیر، با بصیرت، آگاه و همیشه درصحنه حفظ‌شده است و این راه ادامه خواهد داشت تا پرچم انقلاب با دست پرتوان رهبر انقلاب به دستان مولای ما امام زمان (عج) داده شود
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین