تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
plusresetminus
حزب الله: عرضه بلیت دیدارهای جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل که پیش از این از طریق اینترنت به فروش رسیده بود، در شهرهای برزیل آغاز شد.
۰
کد مطلب : ۵۰۵۹۱
آغاز عرضه بلیت جام جهانی فوتبال برزیل
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،خبرگزاری ˈشینهواˈ روز شنبه از ریودوژانیرو گزارش داد: خریداران این بلیت ها روز گذشته با مراجعه به محل های تعیین شده، بلیت دیدار مورد درخواست خود را که از طریق اینترنت خریداری کرده اند، دریافت کردند.

براساس گزارش شینهوا، عرضه بلیت های جام جهانی در 10 شهر برزیل آغاز شده است اما در دو شهر برزیل به نام های «برازیلیا» پایتخت برزیل و «پورتو الیگری» به دلیل مشکلات اداری، عرضه بلیت دیدارهای جام جهانی با تاخیر انجام می شود.

براساس اعلام مسوولان برگزاری جام جهانی، عرضه بلیت های این رویداد مهم ورزشی جهان در دو شهر یادشده در ماه آینده میلادی انجام می شود.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد، برای جام جهانی برزیل بیش از دو میلیون و 500 هزار قطعه بلیت در نظر گرفته شده است.

به گزارش شینهوا، خریداران بلیت های جام جهانی فوتبال روز گذشته بیش از دو ساعت در صف های طولانی برای دریافت بلیت منتظر ماندند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 22 خرداد ماه آینده با برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال برزیل (میزبان مسابقات) و کرواسی آغاز می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در این مسابقات روز 26 خرداد ماه در شهر ˈکوریتیباˈ به مصاف نیجریه می رود.

تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه تیم های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه در گروه ششم این مسابقات قرار دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین