تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
plusresetminus
حزب الله : روزنامه ملیت ترکیه در خبری اعلام کرد که قاتلان سعید کریمیان مدیر شبکه‌های «جم» در صربستان بازداشت شدند.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۰۳۳
دستگیری عاملان قتل مدیر «شبکه جم»

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
روزنامه ملیت ترکیه در خبری اعلام کرد که قاتلان سعید کریمیان مدیر شبکه‌های «جم» در صربستان بازداشت شدند.
 
 
سعید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی در ترکیه به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسید. 

نزدیک به یک ماه پیش بود که افراد مسلح نقابدار، وی را به قتل رساندند. و این حادثه هنگامی روی داد که این دو نفر با خودرویی لوکس در حال عبور از یکی از مناطق اعیان نشین استانبول بودند، که ناگهان سرنشینان یک خودروی دو دفرانسیل جلوی آنها را گرفته و به سوی آنها آتش گشودند.

بر اساس این گزارش، مهاجمان از خودروی شان پیاده شده و آن دو نفر را هدف قرار دادند و سپس از محل حادثه گریخته و در منطقه ای دیگر خودروی خود را به آتش کشیده و از محل متواری شده اند. بر اساس گزارش ها سعید کریمیان در این حادثه فورا کشته شد و فرد همراهش نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

مطابق با اطلاعات دریافتی از منابع ترک، در جریان این حادثه یک خودروی جیپ در ساعت 20:15 به خودروی کریمیان نزدیک شده، مسیر حرکت خودروی لوکس کریمیان را بریده و باعث توقف این خودرو شده است. سپس دو تن از سرنشینان این خودروی جیپ به شماره پلاک 34 hd 9999 که نقاب بر چهره داشتند، خودروی کریمیان را هدف قرار داده‌اند. کریمیان پس از این حادثه به بیمارستانی در منطقه مسلک استانبول منتقل شده و در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان کشته شده است.  

ضاربان پس از این حادثه، خودروی جیپی که برای این قتل مورد استفاده قرار داده بودند، به آتش کشیدند و متواری شدند که نشان می‌دهد برای انجام چنین عملیاتی برنامه ریزی توسط افراد محلی انجام شده که با نحوه عملکرد پلیس استانبول در چنین وقایعی به خوبی آشنایی داشته‌اند و توانسته‌اند بر همین اساس به سرعت از محله حادثه بگریزند.هن.ز مشخص نیست این قاتلان چه کسانی بوده و چه انگیزه ای داشتند.
منبع : رکنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین