تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
plusresetminus
حزب الله : رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی پارلمان از دولت خواست که لایحه رتبه‌بندی معلمان را هرچه سریعتر به مجلس ارائه کند.
۰
کد مطلب : ۷۷۸۵۳
دولت لایحه رتبه‌بندی معلمین را سریع‌تر به مجلس بیاورد

 

وی همچنین ضمن انتقاد از ارائه نکردن لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت به مجلس گفت: در بحث رتبه‌بندی معلمین در خرداد امسال یک طرح یک‌فوریتی تنظیم کردیم و به صحن مجلس آوردیم اما در صحن مجلس نماینده دولت با آن مخالفت کرد و گفت: "اجازه دهید که ما این طرح را تحت یک لایحه به مجلس تقدیم کنیم" و مجلس نیز اعتماد کرد و به این طرح رأی نداد و با دولت همراه بود.

زاهدی افزود: پس از چند ماه که قرار بود در بهمن‌ماه لایحه رتبه‌بندی معلمین از سوی دولت به مجلس ارائه شود این لایحه هنوز به مجلس نیامده به‌طوری که بنده هم در مجلس و هم در جای دیگر تذکر دادم که امیدوارم دولت این لایحه را زودتر به مجلس ارسال کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را به‌عهده داشت، به‌دنبال تذکر نماینده کرمان گفت: دولت لایحه رتبه‌بندی معلمین را سریع‌تر به مجلس بیاورد. وزارت آموزش و پرورش قبلاً گفته که این کار را برای معلمین انجام می‌شود.

وی افزود: در کمیسیون‌های تلفیق، آموزش و تحقیقات، برنامه و بودجه توجه خاصی به بودجه آموزش و پرورش شده است که از‌ آقای تاجگردون نیز می‌خواهم که توجه داشته باشد که اگر امکان دارد به این عزیزان کمک شود زیرا این آمادگی در مجلس وجود دارد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین