تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله : مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: برنامه ریزی ها در شرایط فعلی اقتصادی کشور برای حل مشکلات باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۴۳۱
اقدامات در حل مشکلات باید توسط مردم احساس شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد اظهارکرد:باید تاکید کرد در شرایط فعلی اقتصادی کشور  برنامه ریزی ها برای حل مشکلات باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند و شاخص های رفاه در جامعه ارتقاء یابد.
 
وی افزود: دشمن درتلاش است تا از ارتقاء علمی کشور در عرصه های مختلف جلوگیری کند که باید در برابر این توطئه هوشیار بود.ریشه بسیاری از انحرافات ورود به مباحثی است که اطلاعات کافی درمورد آن نداریم و مردم وظیفه دارند در مقابل اطلاعات ناقصی که توسط بعضی از افراد ارائه می شود سکوت نکنند.
 
مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: مردم و ولایت فقیه دو رکن اساسی انقلاب اسلامی ایران  هستند و دشمن  تلاش می کند میان این دو رکن فاصله بیاندازد و در این شرایط مدیریت جامعه کاری بسیار مهم  است که باید با پشتوانه علم، آگاهی و همراهی مردم برای ساماندهی مشکلات برنامه ریزی و تلاش کرد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: مدیریت در خراسان رضوی و مشهد متفاوت با دیگر شهرها بوده  وباید خدمات مناسبی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین