تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
plusresetminus
مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر رعایت ارزشهای سازمانی:

نیروی انسانی توانمند و خلاق مایه افتخار و سربلندی است

حزب الله : مدیرعامل سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با برخورداری از نیروی انسانی توانمند و خلاق، در جهت ارائه خدمات به هموطنان عزیز انجام وظیفه می‌کند و همین خلق ارزش برای گروه سایپا مایه افتخار و سربلندی است.
۰
کد مطلب : ۷۷۵۸۳
نیروی انسانی توانمند و خلاق مایه افتخار و سربلندی است

 
   
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،مصطفی وحیدزاده با اشاره به تصویب ارزش‌های سازمانی در شورای عالی منابع انسانی اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف و تعالی سازمانی، باید به ارزشهای سازمانی پایبند باشیم و به آنها بیشتر بها بدهیم. همچنین باید کوشش کنیم تا این ارزشها به عنوان باورهای مشترک، میان کلیه کارکنان سازمان تسری یابد.

وی افزود: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با برخورداری از نیروی انسانی توانمند و خلاق، در جهت ارائه خدمات به هموطنان عزیز انجام وظیفه می‌کند و همین ارزش (مشتری‌مداری) برای گروه سایپا مایه افتخار و سربلندی است.

وحیدزاده ادامه داد: سایپایدک به عنوان یک سازمان پیشرو در زمینه تعالی سازمانی و منابع انسانی، رعایت کرامت انسانی، مشتری‌مداری، اعتماد، همدلی و فداکاری را سرلوحه ارزشهای سازمانی خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: کار تیمی و یاری رسانی، خلاقیت و نوآوری و مسوولیت پذیری از دیگر ویژگی‌های ارزش‌های سازمانی سایپایدک به شمار می‌رود که با استفاده از این ارزشها کار خدمت‌رسانی به مشتریان گروه سایپا از اعتبار بیشتری برخوردار می‌شود.

وحیدزاده به اصل رعایت کرامت انسانی مشتریان گروه سایپا در شبکه نمایندگی‌ها و تعمیرگاههای مرکزی اشاره کرد و گفت: هنگامی که بدنه سازمان رعایت کرامت انسانی را برای خود یک ارزش بداند، آن گاه می‌توان انتظار داشت که این اصل برای مشتریان نیز رعایت می‌شود که تاکنون نیز همین رویه ادامه داشته است.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه از عدالت و قانون‌مداری، توسعه نگرش برنده – برنده و اشتیاق به خدمت و سخت کوشی به عنوان دیگر ارزشهای سازمانی یاد کرد و افزود: نیروی انسانی تنها سرمایه‌ای است که با استفاده بیشتر کاهش نیافته و به صورت فزاینده توسعه پیدا می‌کند، از این رو نیروی انسانی کارآمد و توانمند،  کلید توسعه سازمانها و کشورها به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: در مسیر خدمت رسانی به مردم و مشتریان گروه سایپا باید به سه مقوله بهره‌وری نیروی انسانی، مدیریت هزینه‌ها و خلاقیت و نوآوری در کار توجه اساسی کرد تا بر مدار حرکت بر اساس نیروی انسانی توانمند بتوانیم اهداف خود و در نهایت اهدافی که توسط گروه سایپا ترسیم شده است را محقق کنیم.

به گفته وی، افزایش کانال‌های ارتباطی، کیفیت خدمات، سرعت در تامین و ارسال قطعات و تنوع در بسته‌بندی خدمت از دلایل مهم ارتقای ارزش مشتری‌مداری بوده است.

وحیدزاده با مرتبط دانستن منافع کارکنان با منافع سازمان، ادامه داد: تمام کارکنان در سود و زیان سازمان سهیم هستند؛ لذا نیروی انسانی باید با سازمان‌دهی مناسب در مسیر اهداف تعیین شده گام بردارد تا شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر باشیم.

وی سایپایدک را یک سازمان پویا و رو به رشد توصیف کرد و گفت: این سازمان همواره نسبت به اخذ استانداردها همت گماشته است چراکه مجموعه کارکنان ما بر این باور هستند که در ارائه خدمات، کیفیت باید همواره در اولویت باشد.

لازم به ذکر است نتیجه بررسی‌های به عمل آمده توسط شرکت سایپا از 26 شرکت موفق دنیا نشان می‌دهد که عامل موفقیت این شرکت‌ها قبل از آنکه ثروت و منابع مالی، دانش فنی و تکنولوژی، تبلیغات و ... باشد، الزام و رعایت ارزش‌های سازمانی و اخلاقی بوده است.
 

منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین