تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
plusresetminus
حزب الله : ر‌ئیس‌جمهور با بیان اینکه حرکت کارآفرینان برای تولید و ایجاد رونق اقتصادی جهاد فی‌‌سبیل‌الله محسوب می‌شود، گفت: تولیدات ایرانی باید قدرت رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا را پیدا کنند.
۰
کد مطلب : ۸۴۰۰۸
تولیدات ایرانی باید قدرت رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا را پیدا کنند

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام والمسلمین ‌حسن روحانی صبح امروز در حاشیه افتتاح خط تولید شیشه سهند فلوت تبریز، با بیان اینکه "سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی برای تولید بیشتر و توسعه کشور است"، اظهار داشت: باید همه کارآفرینان را تشویق کنیم تا در صحنه تولید و سرمایه‌گذاری حضور یابند و برای پیشرفت و عظمت کشور تلاش کنند.

ر‌ئیس‌جمهور با قدردانی از کارآفرین تبریزی در راه‌اندازی این خط تولید، بر ادامه مسیر توسط سایر کارآفرینان تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تولیدات کشور قدرت رقابت با محصولات سایر کشورهای دنیا را پیدا کند و این کارخانه که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده امروز محصولاتی قابل رقابت از نظر قیمت و کیفیت با کشورهای پیشرفته دنیا تولید می‌کند.

به گزارش تسنیم، شرکت تولید شیشه سهند بزرگترین خط تولید شیشه کشور با ظرفیت تولید سالانه 220 هزار تن شیشه انواع خودرو، ساختمان، آیینه، ایمنی (سکوریت) و تضمینی است.

این پروژه با مشارکت بخش داخلی و خارجی و با سرمایه‌گذاری ریالی یک‌هزار و 250 میلیارد و ارزی 56 میلیون یورو طی 29 ماه راه‌اندازی شده و زمینه اشتغال بیش از 600 نفر را فراهم کرده است.

این شرکت نخستین تولیدکننده نسل جدید شیشه‌ها در دنیاست که می‌تواند سهم بسزایی در جلوگیری از هدررفت انرژی ایفا کند.

براساس این گزارش، رئیس‌‌جمهور را که در این بازدید محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت همراهی می‌کرد، از نزدیک با کارکنان و مهندسان خط تولید درباره مسائل مربوط به تولید این محصول گفت‌وگو کرد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین