تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
plusresetminus
حزب الله : رئیس کل دادگستری گلستان از صدور حکم قصاص قاتل «سلاله» دختر آق‌قلایی خبر داد و گفت: در صورتی که به حکم اعتراض نشود، اجرای آن به اجرای احکام ارسال خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۳۸۲
صدور حکم قصاص برای قاتل «سلاله» دختر آق‌قلایی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئیس کل دادگستری گلستان از صدور حکم قصاص قاتل «سلاله» دختر آق‌قلایی خبر داد و گفت: در صورتی که به حکم اعتراض نشود، اجرای آن به اجرای احکام ارسال خواهد شد.
 
هادی هاشمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان در پاسخ به دو پرونده کلاهبرداری فردی دارای واحد صنفی الکتریکی در خیابان شهدا و پرونده قتل دختر بچه‌ای در شهرستان آق‌قلا بیان کرد: پرونده قتل «سلاله» دختر بچه اهل شهرستان آق‌قلا در دستگاه قضایی استان تشکیل و با دستور صادر شده به فوریت بررسی شد.
 
وی ادامه داد: پس از بررسی دو ماهه پرونده حکم این پرونده صادر شد و قاتل از نظر قتل کودک به قصاص و از نظر آدم‌ربایی به ۱۵ سال حبس محکوم شد.
 
رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در صورت عدم وجود اعتراض، حکم صادر شده به اجرای احکام صادر می‌شود و در صورت ارائه اعتراض، بررسی اعتراض انجام و رای نهایی صادر شده اجرا می‌شود.
 
هاشمیان در خصوص پرونده کلاهبرداری که در خیابان شهدا گرگان یک واحد صنفی الکتریکی داشته و از چند ۱۰ نفر کلاهبرداری کرده است، گفت: پرونده از دو مسیر حقوقی و کیفری در حال رسیدگی است.
 
وی اضافه کرد: حکم جلب و ورود به منزل متهم صادر شده و موضوع در حال پیگیری و رسیدگی است و دستگاه قضایی در چهارچوب قانون، در حال پیگیری پرونده است.
 
گفتنی است، ششم اردیبهشت ماه سال جاری فردی در شهرستان آق‌قلا، «سلاله» دختر پنج ساله اهل روستای «گری» این شهرستان را ربوده و در انباری منزل مسکونی یکی از بستگانش که اطلاع داشته آن‌ها در منزل نیستند پنهان کرد و پس از آنکه از بلندگوی مسجد روستا مفقودی این کودک گزارش شد، این فرد «سلاله» را خفه کرده و به قتل رساند.
 
قتل در بازجویی‌های مقدماتی اعلام کرد برای درخواستی به منزل یکی از اقوام کودک مراجعه کرده بود، اما با پاسخ منفی آن خانواده روبرو شد و قاتل هنگام خروج از منزل این افراد، با هدف انتقام از اهالی خانه این دختر بچه را که از بستگان این خانواده بود ربود و پس از انتقال به انبار خانه یکی از روستاییان که در منزل نبودند، این کودک را خفه کرد.
 
قاتل گفته قصد دفن کردن جنازه در زمین‌های اطراف روستا را داشته که با اعلام بلندگوی مسجد روستا مبنی بر مفقودی کودک، از این تصمیم منصرف و جنازه را در انبار همان خانه‌ای که کودک را کشته بود رها کرد و از روستا خارج شد.
 
پیش از این رئیس‌کل دادگستری گلستان با رد شایعه تجاوز به این کودک گفت: بررسی پزشکی قانونی نشان می‌دهد به این کودک تجاوز نشده است و در گزارش اولیه پزشکی قانونی علت مرگ این کودک خفگی اعلام شده است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین