تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس بیمارستان ابوذر اهواز در خصوص شایعه مراجعه یک بیمار از کشور عراق با علائم بیماری ابولا گفت: هیچ موردی از بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز وجود ندارد و مشاهده نشده است.
۰
کد مطلب : ۷۵۰۲۶
رد شایعه مشاهده ابولا در اهواز
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،دکتر مهران حکیم زاده اظهار کرد: یک نوزاد شیرخوار یک ساله عراقی هفته گذشته با علائم تندی تنفس و تب و به دلیل عدم پاسخ به درمان در بیمارستان بصره کشور عراق توسط خانواده‌اش به بیمارستان ابوذر اهواز منتقل شد که به دنبال دریافت آنتی بیوتیک‌های مناسب، خوشبختانه علائم تنفسی بیمار کاملا بهبود یافت و تب وی نیز قطع شده و بیمار در حال حاضر بخاطر بیماری سینه پهلو در این بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: این بیمار مبتلا به هیچ گونه بیماری مسری نیست، همچنین فرزند دیگر این خانواده نیز که به دلیل نارسایی کلیوی اخیرا در عراق فوت شده است، هیچ گونه ارتباطی با بیماری این نوزاد شیرخوار و یا با بیماری ابولا نداشته است.

حکیم زاده گفت: بیمارستان ابوذر اهواز مانند همیشه با بهره گیری از بهترین متخصصان کودکان و فراهم آوری بهترین امکانات و شرایط درمانی، آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز و در خدمت آنان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین