تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله : تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو، روی آنتن شبکه های رادیویی می رود.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۳۶۹
نمایش‌های رادیو در هفته پیش‌رو
 
                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شبکه رادیویی ایران با پخش نمایش «مرزداران دریای پارس» به استقبال هفته جدید خواهد رفت. نمایش رادیویی «مرزداران دریای پارس» به نویسندگی غلامرضا کاووسی به روایت قیام مجاهدان خطه جنوب علیه اشغالگران انگلیسی و شهادت رئیس علی دلواری و خنثی سازی توطئه های انگلیسی در آن دوران می پردازد.

«مرزداران دریای پارس» به کارگردانی میکائیل شهرستانی و با هنرمندی احمد شمس آصف، محمد یگانه، کامیار محبی، محمدرضا علی، قربان نجفی، محمد پورحسن، حسین فلاح، مهین فردنوا و تعداد دیگری از بازیگران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور، هفته آینده ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«من محمدعلی رجایی»

در هفته پیش رو، مجموعه رادیویی «من محمدعلی رجایی» روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

این نمایش رادیویی را مجید حمزه کارگردانی کرده و علی خاکبازان آن را نوشته که به زندگی شهید محمد علی رجایی از دوران نوجوانی، فعالیت سیاسی و تبلیغاتی در کنار شهید باهنر و در پی آن پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

در این نمایش احمد گنجی، مهرداد مهماندوست، مجتبی طباطبایی، مهرداد عشقیان، جواد پیشگر، احمد ایرانیخواه، زهره مجابی، افسانه محمدی، مهدی طهماسبی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال رادیویی «من محمد علی رجایی» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری حیدر صفدری و افکت نازنین حسن پور از روز شنبه ساعت ۱۳ پخش می شود.

«سرخ چون ژاله»

در رادیو جوان نیز زندگی شهید باهنر در قالب نمایش رادیویی «سرخ چون ژاله» به کارگردانی فریدون محرابی روی آنتن می رود.

این نمایش رادیویی به نویسندگی زینب آرمند، داستان دانشجویی است که برای تحقیق دانشگاهش زندگینامه شهید باهنر را از دوران کودکی اش تا شهادت وی به رشته تحریر در می آورد.

«سرخ چون ژاله» به تهیه کنندگی مهتاب امینی و با بازی افسانه محمدی، عرفان ابراهیمی، محمودرضا قدیریان، مهدی نمینی مقدم، نوشین حسن زاده، سیما خوش چشم و به صدابرداری پیروز صدرایی، افکتور محمدرضا قبادی فر از روز شنبه  ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن رادیو جوان می رود.

شبکه رادیویی ورزش ساعت ۱۳ و سلامت ساعت ۲۱:۳۰ با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید خواهد رفت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین