تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان حج و زیارت کشور با بیان اینکه ۹۵۰ هزار زائر کربلا از مرزهای مهران، چزابه و شلمچه وارد کشور شدند، گفت: در مرز شلمچه به وضوح شاهد خیل ورود زائران عراقی هستیم که برای زیارت حرم امام رضا (ع) وارد کشور می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۷۱۴۳۵
۹۵۰ هزار زائر کربلا وارد کشور شدند؛ خیل عظیم عراقی‌ها برای زیارت حرم رضوی

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سعید اوحدی با بیان اینکه "چند روزی است که زائران کربلای معلی از طریق مرزهای مهران، شلمچه و چزابه به کشور وارد می‌شوند" اظهار داشت: از طریق مرز مهران تاکنون 600 هزار نفر زائر، از طریق مرز شلمچه 250 هزار زائر و از طریق مرز چزابه 100 هزار زائر کربلای معلی به کشور وارد شده‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور با قدردانی از زحمت‌های تمامی مسئولانی که پای کار بودند و به ویژه مردم که مهمان‌نوازی خود را در حق زائران کربلا به نحو احسنت انجام دادند، گفت: مردم در زیارت از حرم عتبات عالیات در اربعین امسال یک حماسه ماندگار را خلق کردند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به خیل عظیم زائران برای حضور در مراسمات شهادت امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: در مرز شلمچه به وضوح شاهد خیل ورود زائران عراقی هستیم که برای زیارت حرم امام رضا (ع) وارد کشور می‌شوند.

اوحدی ادامه داد: لازم است که سنت حسنه پذیرایی و استقبال از زائران در مسیر مرزهای کشور به سمت مشهد نیز به خوبی انجام شود.

سعید اوحدی صبح امروز به منظور بازدید میدانی از مرزهای مهران، چزابه و شلمچه به غرب کشور سفر کرد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین