تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
plusresetminus
رییس سلسله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی:

بدون اجرای اقتصاد مقاومتی نمی‌توان انتظار توسعه داشت

حزب الله:رییس سلسله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: در کشورمان شرایط به گونه‌ای است که بدون اشاره و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ نمی‌توان انتظار توسعه مشخصی را داشت.
۰
کد مطلب : ۶۱۳۵۵
بدون اجرای اقتصاد مقاومتی نمی‌توان انتظار توسعه داشت
به گزارش شبکه خبری حزب الله، محمد ابراهیم مداحی امروز - پنجشنبه - در همایش اقتصاد مقاومتی در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: رشد اقتصاد ما براساس برنامه اول تا پنجم توسعه نبوده است برای رسیدن به سند چشم‌انداز 1404 ایران باید از برنامه‌َهایی مثل اقتصاد مقاومتی بهره بگیرد.



وی اظهار کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران شرایط به گونه‌ای است که بدون اشاره و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اصل 44 نمی‌توان انتظار توسعه مشخصی را داشت.



مداحی گفت: در چنین همایش‌هایی گفتمان‌سازی، تعامل‌سازی و استفاده از نظریات و پیشنهادات سایرین یکی از اهداف اصلی برگزاری آن است.



وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان پنجمین استانی است که این همایش در آن برگزار می‌شود، هر سه روز این همایش در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود که تا 18 مهرماه در تمامی استان‌های کشور این همایش برگزار خواهد شد.



رییس سلسله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: پس از یک ماه تنفس، 9 همایش منطقه‌ای در کشور برگزار می‌شود که چکیده همایش‌های استانی در آنها ارائه خواهد شد.



رئیس سلسله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در اسفند امسال یک همایش بزرگ با حضور مسئولان کشوری در مرکز کشور برگزار می‌شود که چکیده همایش‌های قبلی را در آن همایش را ارائه خواهیم داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین