تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با اشاره به اینکه یکطرفه شدن جاده چالوس بارها امدادرسانی در هنگام بروز حوادث طبیعی را دچار مشکل کرده است، گفت: لغو یکطرفه شدن جاده چالوس باید مورد بررسی قرار گیرد تا بیشتر از این شاهد این نوع مشکلات نباشیم.
۰
کد مطلب : ۸۹۸۰۵
یکطرفه شدن جاده چالوس باید لغو شود
 
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید حمید طهایی روز شنبه در هفتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، افزود: با یک طرفه شدن جاده چالوس مردم 50 روستا دچار مشکل می شوند.

وی ادامه داد: هرچند 15کیلومتر جاده نوجان با هدف کاهش بار ترافیکی دو طرفه شده، اما این امکان برای کل مسیر میسر نشده است.

طهایی گفت: براساس بازدیدهای صورت گرفته با وجود جاده دیزین به شمشک نباید اقدام به یک طرفه کردن جاده چالوس کرد.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی های دقیقی دراین زمینه صورت گیرد و این امر تلاش بیش از پیش مسوولان ذیربط را برای در اختیار گرفتن نگهداری این جاده می طلبد.

استاندارالبرز گفت: باید مدیریت و نگهداری این مسیر دراختیار استان البرز قرار گرفته و فعالیت های اطلاع رسانی دقیقی در آن صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به این امر سبب می شود تا مسافران تهرانی برای رفتن به شمال از جاده دیزین به شمشک استفاده کنند که همین امر در کاهش ترافیک شهری البرز موثر است.

طهایی افزود: نیروی انتظامی، پلیس راه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رایزنی می توانند نسبت به تحقق این امر مهم کمک کنند.

وی گفت: ترغیب مردم به استفاده از جاده دیزین به شمشک نیاز به اطلاع رسانی وسیع دارد که رسانه ها سهم بزرگی را دراین بخش دارند.

استاندارالبرز با اشاره به حادثه سیل در روستای سیجان یادآورشد: تلاش ها برای جذب اعتبار به منظور جبران خسارت های مالی این روستا ادامه دارد و اکنون توانسته ایم برای سیل فروردین ماه جاری 300 میلیارد ریال اعتبار جذب کنیم.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید اعتبار ستاد بحران را از وزارتخانه های خود پیگیری کرده و مدیریت بحران عملکرد

دستگاه های امدادرسان را در سیل روستای سیجان ارزیابی کند.

طهایی با اعلام اینکه تمامی مدیران ذیربط در جریان سیل روستای سیجان درمحل حادثه حضور داشتند از رسانه ها خواست تا با بیان واقعیت ها به اطلاع رسانی بپردازند .

استاندارالبر گفت: ارزیابی وزارت کشور و مدیریت استان از امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل اخیر نسبت به سایر استانها مثبت ارزیابی شده است .

دراین نشست گزارش عملکرد یکساله دستگاههای اجرایی استان البرز ارایه شد و همچنین مصوبات کارگروه زیربنایی و شهرسازی در 33 بند به تصویب رسید .

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین