تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
plusresetminus
حزب الله : با وجود غیرقطعی بودن حکم دادگاه بدوی پرونده حادثه بیمارستان خمینی‌شهر، جزئیات حکم در رسانه‌ها منتشر شد.
۰
کد مطلب : ۱۰۲۵۵۹
صدور حکم خاطیان ماجرای بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر
 
  •  

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،با وجود اعلام مدیر کل دادگستری اصفهان مبنی بر غیرقطعی بودن حکم متهمان پرونده بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر، برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار حکم صادر شده کرده و از طرفی تصاویر این حکم در برخی شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده است.

بر اساس این گزارش دادگاه پس از بررسی پرونده ختم دادرسی را اعلام کرد و در خصوص اتهام سه خاطی پرونده صدور رای کرد.

با توجه به حکم دادگاه خمینی‌شهر درباره محکومان ماجرای بخیه پسر بچه خمینی‌شهری به نام صدرا، خاطیان به پرداخت دیه، حبس تعزیری و انفصال از خدمت محکوم شده‌اند.

روز گذشته احمد خسروی‌وفا ضمن اعلام صادر شدن حکم دادگاه بدوی پرونده حادثه بیمارستان خمینی‌شهر اظهار کرد: این پرونده پس از انجام تحقیقات مقدماتی به دادگاه ارسال و حکم غیرقطعی در خصوص متهمان آن صادر شد.

وی افزود: از آنجا که به موجب ماده 36 قانون مجازات اسلامی، دادگستری تنها مجاز به اطلاع‌رسانی احکام قطعی دادگاه‌هاست و حکم صادره غیرقطعی بوده و اصحاب دعوی ظرف 20 روز مهلت اعتراض و تجدیدنظرخواهی از آن را دارند؛ از ذکر جزئیات بیشتر خودداری به عمل می‌آید.

 صدرا زاهدپور کودک 5 ساله از اهالی استان خوزستان و شهرستان ایذه ساکن خمینی‌شهر که به‌علت بریدگی زیر چانه به طول 6-10 میلی‌متر در اوایل آذر ماه به همراه مادر خود به بیمارستان اشرفی مراجعه کرد و زخم وی بخیه شد؛ پس از پایان مداوا بخیه‌های این کودک به علت همراه نداشتن مبلغ 105 هزار تومان هزینه درمان، مجدداً به دستور پزشک و توسط پرستار متخلف باز می‌شود.

پس از انجام این عمل دردناک از سوی پزشک و شکایت خانواده کودک از پزشک متخلف، دادگاهی برای رسیدگی به آن تشکیل شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین