تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس اتحادیه پرنده وماهی نرخ جدید مرغ و ماهی را در بازار اعلام و افزایش قیمت مرغ به ۸۰۰۰ تومان را تکذیب کرد و گفت: امروز قیمت مرغ در بازار به ۷۴۰۰ تومان رسید.
۰
کد مطلب : ۱۲۰۹۹۱
قیمت ۸۰۰۰ تومانی مرغ تکذیب شد

 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی یوسف‌خانی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد و اظهار داشت: قیمت مرغ نسبت به چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، ۳۵۰ تومان و نسبت به دیروز ۲۰۰ تومان کاهش داشته است.

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ آماده به طبخ در مراکز خرده‌فروشی را امروز یکشنبه ۷۴۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: روز گذشته قیمت این کالا ۷۶۰۰ تومان بوده است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی برخی اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت مرغ به ۸۰۰۰ تومان را تکذیب کرد و افزود: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، قیمت این کالا ۵۰۰ تومان افزایش یافت و به ۷۷۵۰ تومان رسید؛ اما از دیروز روند کاهش نرخ آن شروع شد.

یوسف‌خانی پیش‌بینی کرد قیمت مرغ تا پایان هفته جاری روندی نزولی را طی کند و ادامه داد: قیمت این کالا امروز یکشنبه در میدان بهمن ۶۶۰۰ تومان و نرخ مرغ زنده نیز امروز ۵۰۰۰ تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه پرنده و ماهی بازار ماهی نیز تغییری نسبت به هفته قبل نداشته است؛ ضمن اینکه برای ماهی تقاضایی در بازار وجود ندارد؛ ضمن اینکه عرضه آن نیز کم است به همین دلیل قیمت‌ها تغییری ندارد.

به گفته وی درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم ماهی شیر جنوب ۲۸ هزارتومان، کپور ۱۴ هزارتومان، قزل‌آلا ۱۲ هزارتومان، آزاد دزفولی ۸ هزارتومان، شیر نیزه‌ای ۱۵ هزارتومان، تیلاپیا ۱۹ هزارتومان، سفید پرورشی (آمور جنوب) ۱۴ هزارتومان، هامور جنوب ۱۹ هزارتومان، حلوا سیاه ۲۲ هزارتومان و  قزل سالمون ۱۲ هزارتومان است.

وی اضافه کرد: همچنین نرخ هرکیلوگرم ماهی شوریده ۲۳ هزارتومان، راشگوی جنوب ۳۲ هزارتومان، سرخو ۱۸ هزارتومان، سالمون نروژ ۳۷ هزارتومان، سنگ سر طلایی ۱۷ هزارتومان، سارم ۷ هزارتومان، گیش ۸ هزارتومان و سنگ سر شهری نیز ۱۴ هزارتومان تومان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین