تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
plusresetminus
لاریجانی پیش از عزیمت به چین:

هدف از سفر به چین، توسعه روابط دو کشور است

حزب الله: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر به چین مذاکرات پارلمانی در زمینه‌های مختلف برای بالا بردن سطح روابط سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی صورت می‌گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۶۹۷
هدف از سفر به چین، توسعه روابط دو کشور است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) پیش از عزیمت به کشور چین در جمع خبرنگاران درباره اهداف این سفر، گفت: ایران و چین دو کشوری هستند که از تمدن تاریخی برخوردار بوده و همیشه ارتباطات نزدیکی با یکدیگر داشته اند که جاده ابریشم تجلی این ارتباطات تمدنی بین دو کشور است.
 
وی با بیان اینکه در دهه های اخیر همیشه رایزنی سیاسی بین دو کشور در سطوح عالی وجود داشته است، افزود: همچنین همکاری های اقتصادی و پارلمانی بین دو کشور در دهه های اخیر وجود داشته که در سفری که رئیس جمهور چین به ایران داشت، مذاکرات خوبی برای همکاری های همه جانبه با ایشان صورت گرفت.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همکاری های پارلمانی بین دو کشور ایران و چین همیشه در سطوح خوبی بوده است،افزود: روابط بین دو پارلمان ایران و چین بین خود و در مجامع بین المللی همیشه مناسب بوده و از پشتیبانی های یکدیگر استفاده می کرده اند که گفت وگوهای سازنده ای نیز با رئیس پارلمان چین صورت گرفته است.
 
لاریجانی گفت: این سفر به دعوت رئیس پارلمان چین انجام می شود، در این سفر مذاکرات پارلمانی و سایر مذاکرات در زمینه های مختلف برای بالا بردن سطح روابط سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی صورت می گیرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین