تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
plusresetminus
حزب الله : وزیر دفاع در نامه‌ای به رئیس مجلس تاکید کرد: ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می‌گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۱۹۸
شان و جایگاه مجلس برای ملت ما شناخته شده است/ ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده
 

            

 
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،   سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی، مواضع و دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ملت ما شناخته شده و در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران به عینیت رسیده است.
 
دهقان تاکید کرد: نمایندگان مجلس، وفق قانون اساسی می‌توانند از مسایل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسئولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.
 
وزیر دفاع در پایان تصریح کرد: ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.

براساس این خبر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز با اشاره به اینکه در مورد پایگاه هوایی در همدان که در جلسه قبل هم تذکری داده شد، توضیح دادم که ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری ندادیم و این یک امری موقتی بود برای سوخت‌گیری و به همین دلیل هم احتیاج به اجازه در مجلس نداشت؛ چون طبق قانون اساسی این کار ممنوع است و نظام هم این کار را نکرده است؛ اما لازم است به وزیر دفاع این تذکر داده شود که نسبت به مجلس درست حرف نزدند، باید ادب حکمرانی را دراین مسائل رعایت می‌کردند
منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین