تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
plusresetminus
حزب الله : رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران هرگونه تجاوز را با قدرت و قاطعیت پاسخ خواهد داد.
۰
کد مطلب : ۸۱۲۰۹
نیروهای مسلح ایران هرگونه تجاوز را با قدرت و قاطعیت پاسخ خواهد داد

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه رژه 29 فروردین ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین روند مذاکرات هسته‌ای، گفت: دیپلمات‌ها همواره پیشگامان صلح هستند و امروز وزیر خارجه کشورمان و همکاران ایشان تلاش دارند تا نه تنها از جنگ جلوگیری کنند، بلکه منافع کشورمان را نیز تامین کنند.

وی افزود: ما بارها گفته‌ایم که نیروهای مسلح با تمام توان پشتیبان دستگاه دیپلماسی کشورمان هستند و بیشتر نقش بازدارندگی را دارند، اما اگر این کلام و منطق دیپلماسی توسط دشمن درک نشود و بخواهند دیپلماسی را کنار بگذارند قاعده این است که نیروهای مسلح به میدان آمده و قدرت یک ملت به کار گرفته شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران هرگونه تجاوز را با قدرت و قاطعیت پاسخ خواهد داد، در پاسخ به سوالی درباره تصمیم روسیه در تحویل اس 300 به ایران، اظهار داشت: روس‌ها در موضوع اوکراین از آمریکا و غرب درس گرفته‌اند و فهمیدند که تحریم‌ها برای مقابله با ملت‌هاست.

سرلشکر فیروزآبادی آقای پوتین رئیس‌جمهور روسیه را انسانی منطقی و جهان‌شناس معرفی کرد و افزود: او به خوبی فهمید که آمریکایی‌ها و غرب به مذاکرات هسته‌ای نیاز دارند، بنابراین چرا نباید سامانه‌ای که قرارداد آن را بسته‌ به کشور دوست خود تحویل ندهد. علاوه بر آن نیز همه کارشناسان می‌دانند که اس 300 یک سامانه تدافعی و نه تهاجمی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تحرکات داعش در مرزهای ایران، گفت: داعشی‌ها انسان‌هایی جاهل، خودبین و کج‌اندیش هستند. اینها همه دنیا از جمله ایران را کافر می‌دانند و می‌خواهند به خیال خودشان با کفر بجنگند، بنابراین به زودی موجی از تروریسم اروپا و آمریکا و تمام بشریت را مورد هدف بی‌رحمانه قرار خواهد داد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز اعضای داعش حقوق‌شان بیشتر از بسیاری از ارتش‌های جهان است، گفت: دنیا باید بداند که امروز یک جنگ فرهنگی،‌ سیاسی، اقتصادی، روانی، نظامی،‌ رسانه‌ای و سایبری باید علیه داعش انجام دهند.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: حال با توجه به اطلاعات نظامی غیرآشکاری که در اختیار داریم این را فهمیده‌ایم که ارتش و دولت آمریکا و سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هیچ کاری برای ضربه زدن به داعش انجام نمی‌دهند و حتی خبر داریم که هواپیماهای آمریکایی در فرودگاه‌های داعش تردد می‌کنند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین