تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
plusresetminus
حزب الله : نماینده ولی‌فقیه در شهر کاشان از اقدامات مجمع خیرین سلامت کشور قدردانی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۱۴۲۷۷
قدردانی آیت‌الله نمازی از اقدامات مجمع خیرین سلامت


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده مقام معظم رهبری درشهر کاشان در دیدار با سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و هئیت همراه از تلاش‌های خیرین سلامت تقدیر کرد.

در این دیدار دبیر کل مجمع خیرین سلامت با اشاره به اقدامات انجام شده مجمع خیرین از بدو تاسیس گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان ارئه کرد.

 

آیت‌الله نمازی در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های  مجمع خیرین سلامت برای آنها در ادامه این راه آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در این دیدار، از رسیدگی به خانوادهای نیازمند و مستضعفی که توان تأمین هزینه های سنگین درمانی را ندارند به عنوان یکی از خدماتی نام برد که محبوب عندالله و امام زمان(عج) است که خداوند خدمت به محرومان جامعه را به خیرین داده

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نیز پیروان ولایت از انجام وظیفه و تکلیفی که بر عهده دارند فعالیت و تلاش می کنند و کاری به نتیجه کار ندارند و براساس تکلیفی که بر عهده دارند فعالیت می کنند.

نماینده ولی فقیه درکاشان افزود: عالمی از دنیا رفت و عالم دیگری او را در رویا دید از او سؤال کرد در عالم برزخ چه خبر است، جواب داد بازار عمل در اینجا کساد است و اگر امام حسین (ع) به فریاد ما نرسد خیلی مشکل داریم، ازاین روکارها و اعمال انسان ها توسط خدا نقادی می شود و آنکه اعمال را نقادی می‌کند فریب نمی خورد.

آیت الله نمازی، با بیان اینکه  زحمات شما در مجمع خیرین از مصادیق تعهد به وفای عهدی است که با خدا بسته اید، تصریح کرد: یکی از کارهای سنگین بر دوش مردم مسأله درمان است.

وی افزود: با توجه به تغییر فرهنگ تغذیه در کشور روز به روز بیماری ها تشدید می شود و روزانه تعداد زیادی از انسان ها در سراسرجهان به دلیل مشکلات جسمانی از بین می روند و این در حالی است که سبک زندگی در گذشته به گونه ای بود که بیماری ها انسان را کمتر از امروز تهدید می کردند.

 به گفته وی، با تغییر فرهنگ تغذیه در کشور و استفاده از غذاهای آماده و چرب و غذاهای زیان آور، سلامت انسان ها را در معرض تهدید قرار داده است و آمار بیماری ها به ویژه بیماری های ناشناخته افزایش یافته است.

 نماینده ولی‌فقیه در کاشان یادآورشد: افزایش بیماری ها و هزینه های سنگین درمانی بیشترین فشار را به قشر محروم و مستضعف جامعه وارد کرده و در این رابطه مراجعات زیادی به دفتر برای کمک و مساعدت می شود.

 

 عضو مجلس خبرگان رهبری، خدمت به نیازمند و مستضعفان جامعه و تأمین هزینه های درمان بیماران را برای خیرین یک نعمت بزرگ دانست و گفت: یکی از بزرگترین  نعمت های الهی توفیق خدمت به نیازمندان و بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج جامعه است.

 

دکتر حسین نیکزاد مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان، نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این مجمع را ارائه داد.

منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین