تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
حزب الله : رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید کرد: تمام پروژه‌های هسته‌ای ایران زیر نظر آژانس قرار دارد.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۹۲۵
تمام پروژه‌های هسته‌ای ایران زیر نظر آژانس قرار دارد
 

 

                            

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اکبر صالحی امروز در نشست سالیانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین با بیان اینکه همه پروژه های هسته ای ایران تحت نظر آژانس قرار دارد، اظهار داشت: طرحی که برای توسعه نیروگاه اتمی بوشهر داریم با همکاری آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه می یابد.

وی تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای امنیت و ایمنی تاسیسات هسته ای اندیشیده شده و مفاد اصول ایمنی هسته ای که به تصویب دولت جمهوری اسلامی ایران رسیده، اجرا شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد: اعتقاد داریم که راه موثر برای جلوگیری از فعالیت های تروریستی در این زمینه، این است که کشورهای عضو، مقررات ایمنی هسته ای را رعایت کنند و در سطح بین المللی به آن پایبند بمانند.

صالحی خاطرنشان کرد: تاکنون توانسته ایم به برنامه «انرژی هسته ای برای همه، سلاح هسته ای برای هیچکس» عمل کنیم.

وی تاکید کرد: هر گونه اقدام یا تدابیری برای تضعیف یا خنثی کردن شروط توافق هسته ای با هر بهانه و انگیزه سیاسی، موجب مخدوش شدن و به خطر افتادن این دستاورد تاریخی خواهد شد که زیان آن، نه تنها متوجه طرفهای این توافق بلکه کل جامعه بین المللی خواهد شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد: رفتار خصمانه دولت آمریکا و تدابیر این کشور برای مخدوش کردن توافق هسته ای و جلوگیری از منتفع شدن ایران از توافق هسته ای، مغایر با روح و متن برجام است. ما همچنان اطمینان داریم که آژانس و مدیرکل آن در برابر چنین درخواستهای غیرقابل قبولی مقاومت خواهند کرد و به ایفای نقش نظارتی فنی خود بطور بی طرفانه ادامه خواهند داد و از اطلاعات حساس فنی و صنعتی به دست آمده از طریق بازرسی ها محافظت خواهند کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین