تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
حزب الله : رئیس‌جمهور‌ گفت: تصمیمات مهم دولت برای توسعه آذربایجان‌شرقی در سفر استانی اعلام می‌شود.
۰
کد مطلب : ۸۳۸۹۲
تصمیمات مهم دولت برای توسعه آذربایجان‌شرقی در سفر استانی اعلام می‌شود
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های سفر 2 روزه خود پرداخت.

رئیس‌جمهور با اشاره به هفدهمین سفر استانی خود اظهار داشت: خدا را سپاسگذارم که در ایام شعبانیه این توفیق نصیب من شد که از سرزمین دلاوران و قهرمانان ایران زمین و تبریز عزیز بازدید داشته باشم و به محضر مردم خوب و دلاور تبریز برسیم.

وی گفت: مطالبات و سخنان مردم را خواهیم شنید، همچنین برنامه‌هایی را که برای توسعه استان داریم، مطرح کرده و به اطلاع مردم می‌رسانیم.

حجت‌الاسلام روحانی به برنامه‌های خود در تبریز اشاره کرد و افزود: در جمع علما و نخبگان حاضر خواهیم شد و در شورای اداری استان نیز تصمیمات دولت برای توسعه استان را تشریح خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه، ابتدا با حضور در ورزشگاه تختی تبریز در جمع مردم سخنرانی می‌کند و سپس در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان شرکت و در ادامه با جمعی از ایثارگران، علماء و نخبگان آذربایجان شرقی دیدار می‌کند.

جلسه شورای اداری استان و نشست خبری با رسانه‌های استانی از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر 2 روزه است.

رئیس‌جمهور پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان و فارس سفر کرده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین