تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
plusresetminus
حزب الله : رییس پیشین فدراسیون بین المللی فوتبال در مورد پول پرداخت شده به میشل پلاتینی اظهار کرد که به طور شفاهی با او بر سر پرداخت آن پول توافق کرده بود.
۰
کد مطلب : ۱۱۴۵۷۳
شفاهی با پلاتینی توافق کردم که آن پول را پرداخت کنم
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سپ بلاتر 17 سال ریاست فیفا را بر عهده داشت. فیفا در دوران ریاست بلاتر متهم به فساد و تبانی شد و آقای رییس هم یکی از کسانی بود که اتهام‌های زیادی به او زده شد. در نهایت هم بلاتر محکوم به پرداخت و دریافت رشوه شد و هشت سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شده است.
 
با وجود آنکه بلاتر مقصر شناخته شده است ولی هنوز اصرار دارد بی‌گناه است و به تلاش خود ادامه می دهد تا ثابت کند که در دوران ریاستش بر فیفا به خوبی و سالم کار کرده است.
 
او گفت: فیفا را به سازمان مافیایی تبدیل کردند و این داغ بزرگی روی دل من گذاشت که هنوز هم آزارم می دهد چراکه این اتفاق توهین به فیفا و من بود. دخترم من را بارها سرزنش کرده است. او گفت که من با فیفا ازدواج کردم و همه زندگیم را روی اداره کردن آن گذاشتم اما در نهایت اینگونه با من برخورد شد. باید بگویم وجدان راحتی دارم چراکه مجرم نیستم. هیچ کار بدی انجام ندادم تا احساس بدبختی و ندامت کنم.
 
بلاتر درباره این سوال که به خاطر این اتفاق‌ها آیا قصد خودکشی داشته است نیز پاسخ داد: این سخن بسیار بچگانه و بی معنی است. اصلا چنین چیزی به ذهن من خطور نکرده است. چرا باید چنین کاری را انجام بدهم؟ مگر مجرم هستم که خودکشی کنم؟ الان که بیکار شدم، مثل همیشه زندگی خود را دنبال می کنم. صبح ها ساعت 6 از خوب بیدار می شوم و روال زندگیم مثل همیشه است. الان به همسرم و دخترم بیش از هر کسی ایمان و اعتماد دارم.
 
او ادامه داد: کاری انجام ندادم که احساس پشیمانی و ندامت کنم. شب‌ها بدون هیچ‌گونه عذاب وجدانی می‌خوابم. این محرومیت اجباری و ظالمانه باعث نخواهد شد خودم را از بین ببرم. مثل همیشه از زندگی لذت می برم و به تمرین کردن و خواندن روزنامه می پردازم. در این مدت، من و خانواده‌ام بسیار اذیت شدیم. کسانی را که به من بدی کردند، می بخشم اما هرگز آنها را فراموش نمی کنم. روزی در کتابم همه چیز را روایت خواهم کرد. تا لحظه مرگ به تلاش ادامه می دهم تا ثابت کنم رفتار بدی با من داشتند و با عدالت با من برخورد نکردند. هر آنچه را که به دست آوردم، با تلاش خودم بوده است. هیچ‌گاه پولی را به ناحق دریافت نکردم. کسی را نکشتم و به کسی هم ظلم نکردم. هیچ‌گاه آدم دغل بازی نبودم و به همین خاطر وجدانم راحت است.
 
بلاتر درباره مبلغی که به پلاتینی پرداخت کرده بود نیز اینگونه واکنش نشان داد: به صورت شفاهی به توافق رسیده بودیم و باید این مبلغ را به او پرداخت می کردم.
 
او درباره این سوال که آیا او باعث شد تا پلاتینی از رقابت برای ریاست فیفا کنار گذاشته شود هم گفت: مگر من به دنبال آزار و اذیت دیگران هستم؟ چرا باید چنین کاری را انجام بدهم؟ اصلا چنین کاری را انجام ندادم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین