تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
plusresetminus
وکیل دو نفر از متهمان پرونده سفارت عربستان :

حکم دادگاه سفارت عربستان هنوز صادر نشده است

حزب الله : وکیل دو نفر از متهمان پرونده سفارت عربستان گفت: هنوز حکم دادگاه برای پرونده سفارت عربستان صادر نشده است.
۰
کد مطلب : ۱۱۹۳۷۰
حکم دادگاه سفارت عربستان هنوز صادر نشده است

 

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد نریمانی  در خصوص آخرین وضعیت پرونده متهمان سفارت عربستان، گفت: هنوز حکم دادگاه در این پرونده صادر نشده است.

وی با بیان اینکه من در دادگاه خواستار استعلام مرجع قضایی از وزارت کشور، اطلاعات و امور خارجه شدم، گفت: درخواست من این بود که از وزارت کشور استعلام شود که آیا برای یک تجمع خودجوش مجوزی لازم است یا نه؟ من که می‌گویم قانونی در این زمینه نداریم اما دادگاه بر این باور است که برای چنین تجمعی مجوز لازم است.

وکیل دو نفر از متهمان پرونده سفارت عربستان ادامه داد: تجمع متهمان پرونده خودجوش و به دلیل شهادت شیخ نمر بوده و در این شرایط وقتی برای گرفتن مجوز وجود ندارد.

نریمانی با بیان اینکه ممکن است تعلل دادگاه برای صدور حکم موافقت با استعلامات باشد، تصریح کرد: ما از دادگاه خواستیم تا از وزارت خارجه استعلام بگیرد که آیا مردمی که در آن تجمع حاضر شده بودند برای اخلال در نظر آمده بودند و یا یک اعتراض مسالمت‌آمیز؟

وی در پایان گفت: دادگاه در آخرین جلسه درخواست شفاهی من را قبول نکرد در هر صورت من درخواست خود را برای گرفتن استعلام به صورت کتبی تقدیم دادگاه کردم و باید دادگاه در این زمینه پاسخی به درخواست من داشته باشد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین