تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
plusresetminus
حزب الله: معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی را به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارایه کرد.
۰
کد مطلب : ۶۶۸۴۵
پاسخ 48 صفحه ای محیط زیست به تحقیق و تفحص

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سید محمد مجابی با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست توسط تعدادی از نمایندگان امضاء شده است، افزود: سوالات این طرح تحقیق و تفحص دارای دو قسمت الف و ب است که در قسمت الف بیشتر مباحث مربوط به عملکرد اجرایی و در قسمت ب جنبه تحلیلی دارد.

وی تصریح کرد: 14 سوال در طرح تحقیق و تفحص مطرح شده است که در تاریخ 9 مهر ماه به ریاست سازمان محیط زیست ارسال شده بود، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست موظف شد در مدت دو هفته پاسخ خود را به سووالات طرح شده به کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارایه دهد که این کا روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه انجام شد.

مجابی اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص را در 48 صفحه و 8 پیوست تقدیم کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: پس از اینکه پاسخ ها در اختیار طراحان تحقیق و تفحص و سایر نمایندگان کمیسیون تخصصی قرار گیرد در جلسه ای با حضور مقامات سازمان حفاظت محیط زیست سوالات به تفصیل پاسخ داده خواهد شد.

مجابی افزود: از آن پس در صورت اقناع نمایندگان طراح این تحقیق و تفحص و یا عدم اقناع نمایندگان از پاسخ داده شده مسیر بعدی طرح بر اساس آیین نامه داخلی مجلس طی خواهد شد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست یاد آور شد: این مسیر زیر نظر کمیسیون تخصصی در رابطه با طرح به هیات رییسه مجلس تقدیم و گزارش آن جهت تعیین تکلیف در جلسه علنی مجلس ارایه خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین