تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
حزب الله : وزیر بهداشت و درمان گفت: مسئله‌ای که من از طرح‌های ملی به‌ویژه طرح هسته‌ای متوجه می‌شوم این است که برخی‌ها حاشیه‌سازی می‌کنند تا ارزش و کارنامه خوب ما را از بین ببرند اما ما با این صحبت‌ها از مسیر خارج نمی‌شویم.
۰
کد مطلب : ۹۲۰۳۵
پاسخ وزیر بهداشت به منتقدان طرح تحول سلامت
 

وی افزود: اتفاق بسیار مهمی در کشور افتاده است و اگر روزی قطعنامه‌هایی که علیه ایران صادرشده است برای مردم موشکافی شود آنگاه همه درک می‌کنند که چه‌کار بزرگی انجام‌شده است.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه حمایت رهبر معظم انقلاب بسیاری از نگرانی‌ها را از بین برد، خاطرنشان کرد: در طول مذاکرات هسته‌ای بسیار نگران بودم که چه سرنوشتی در پایان این مذاکرات است اما رهبر معظم انقلاب با حمایت‌ها خود بسیاری از نگرانی‌ها را از بین بردند و تعاملی که رهبر معظم انقلاب با ظریف داشتند درباره هیچ شخصی نشنیده و ندیده‌ام و امیدوارم ایشان در مسیر زندگی موفق باشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه مسائل کشور هستند و ایشان از دستاوردهای هسته‌ای تشکر کردند و رهنمودهای رهبر انقلاب درباره سلامت و هم‌چنین تداوم طرح نظام سلامت در دیدار با هیئت دولت قابل‌تأمل و توجه بود.

هاشمی درباره در ادامه دیدار هیئت دولت  با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دیدار دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار دوستانه و صمیمی بود و به‌طورقطع همه مردم نیز از این دیدار لذت بردند و این دیدار به‌عنوان روزی تاریخی در طول همه دولت‌های انقلاب ثبت می‌شود.

وی درباره طرح تحول سلامت گفت: کارهای بسیار زیادی با حمایت پزشکان و مجلس شکل گرفت و درباره این طرح صحبت‌های بسیار زیادی است اما اطمینان می‌دهم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد این طرح باقدرت و حمایت دولت تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.

وزیر بهداشت و درمان در پاسخ به منتقدان طرح تحول سلامت اظهار داشت: مسئله‌ای که من از طرح‌های ملی به‌ویژه طرح هسته‌ای متوجه می‌شوم  این است که برخی‌ها حاشیه‌سازی می‌کنند تا ارزش و کارنامه خوب ما را از بین ببرند اما ما با این صحبت‌ها از مسیر خارج نمی‌شویم و این طرح برای مردم ایران و منافع جامعه پزشکی میسر می‌شود و به‌طورقطع با لطف خدا و حمایت رئیس‌جمهور و مجلس این طرح تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: امروزه راهی جز عدالت برای عظمت ایران و اسلام وجود ندارد و اعتدال یعنی انسانیت، همانند شیوه‌ای که پیامبر (ص) و معصومین(ع) دنبال می‌کردند و این مسئله نیز در دستور کار ما قرار دارد و ازنظر ما تندروی به هر نوعی محکوم است و مسئله‌ای که سبب پیشرفت می‌شود جز اعتدال نیست.

هاشمی درباره مشکلات موجود در 2 سال اخیر خاطرنشان کرد: حاشیه‌ها و مشکلاتی ازجمله در خزانه و کاهش 50 درصدی قیمت نفت در سر راه‌کار ما به وجود آمد اما کارهای بزرگی همچون طرح تحول سلامت با توجه به این شرایط سخت انجام داده شد و پزشکان حاشیه‌های به وجود آمده را تحمل کنند و ممکن است به علت ناهماهنگی در تأمین اعتبار و پرداخت‌ها وقفه ایجاد کند اما این طرح تا پایان سال حل می‌شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین