تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
plusresetminus
حزب الله : مرزبانان هوشیار هنگ مرزی آستارا با آمادگی کامل برای دفاع از مناطق مرزی در برف و سرمای زیر صفر درجه خدمت کرده و در راستای برقراری امنیت پایدار در مرزهای ملی از هیچ سختی ای نمی هراسند.
۰
کد مطلب : ۱۳۴۷۵۱
پاسداری از مرزها در سرمای استخوان سوز /تصاویر

 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ایمان واقعی را در دل مرزبانان باید کشف کرد که به دور از خانواده و در برف و سرمای استخوان سوز، خدمت صادقانه خود را به مردم و میهن اسلامی انجام می دهند.

تلاش ها، فعالیت ها و جانفشانی های شبانه روزی مرزبانان که از جان و زندگی و همچنین  از بهترین لحظات جوانی شان می گذرند تا زمینه آسایش و آرامش مردم رافراهم کرده و کشور را از هر نوع تردد غیر مجاز و ضربات ناگهانی دشمن حفظ کنند، ستودنی است. 
 
 
 پاسداری از مرزها در برف و سرما

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران مردانی پولادینی هستند با نشان مهربانی بر دل که با گام های استوار خود، بی منت، وجب به وجب خاک مقدس کشور را زیر چتر حمایت و حفاظت خود دارند تا ملت شریف ایران امنیت را با همه وجود خود حس کنند.

کشوری به پهناوری ایران و مرزهایی با این گستردگی، به خودی خود نمی تواند امن باشد و امنیت امروز مرزهای کشورمان با توجه به بی ثباتی و درگیری ها و ناامنی هایی که پیرامون کشور ما است، همه وهمه مرهون با هم بودن و در کنار هم بودن مرزبانان و مرزنشینان غیور کشور  است که دست در دست هم از کیان ایران اسلامی دفاع  وصیانت  می کنند. 
 
 
 پاسداری از مرزها در برف و سرما

میهن، امروز وامدار کیاندارانی است که در راه افزایش امنیت ملی، در سرمای زیر صفر درجه با قلبی که دعاهای مردم ایران زمین به آن گرمی می بخشند، خدمت می کنند.

طاقت آوردن در برخی از نقاط صفر مرزی که در ارتفاعات واقع شده از توان بسیاری خارج است، اما اراده مردان پولادین مرزبانی بر همه سختی ها فائق آمده که نتیجه اش مرز و بومی امن و ایمن است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره به خدمت مقدس مرزبانان در شرایط بسیار سخت برف و سرما در نقطه صفر مرزی و شرایط نامساعد جوی و بارش برف در اکثر مناطق به ویژه ارتفاعات، می گوید: ایمان راسخ و اعتقاد قلبی، نقطه قوتی برای مرزبانان با غیرت ایرانی در شرایط سخت است.

سرهنگ نوذر مرادی با بیان اینکه هنگ مرزی آستارا با آمادگی کامل، تمامی توان و نیروهای خود را بکار بسته تا ضمن ارتقاء سطح امنیت در مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران، از بروز حوادث غیر مترقبه جلوگیری کند، می افزاید: مردم و مرزبانان دو عنصر تاثیر گذار در برقراری امنیت در مرزها هستند که ایجاد امنیت و حفاظت از مرزها با مشارکت این دو قشر رقم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه مرزبانان کشور در دورافتاده ترین نقاط مرزی و نواحی صعب العبور در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این نشان از اراده و عزم راسخ جان بر کفان مرزبانی است، تصریح می کند: مرزبانان و مرزنشینان همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و با دلاوری های خود همواره ترس را بر دل دشمنان  افکنده اند.

وی می افزاید: افسران، درجه داران و سربازان فرماندهی مرزبانی ناجا با خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست و پاسداری از مرزها و تمامیت ارضی کشور بالاترین درجات را نزد خداوند متعال دارند. 
 
 
 پاسداری از مرزها در برف و سرما

فرمانده هنگ مرزی آستارا تامین امنیت مرزها را مهمترین رسالت مرزبانی دانسته و اظهار می کند: همراهی و همدلی خانواده مرزبانان، تاثیر بسیار مثبتی در روحیه و خدمت مرزبانان در مناطق مرزی و دور افتاده  دارد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه امنیت کامل در نوار مرزی آستارا حاصل تعامل مرزنشینان و مرزبانان و اشرافیت مرزبانان در مرزهای منطقه است، می گوید: آمادگی و توان رزمی مرزبانان در حفظ  و کنترل مرزهای کشور ستودنی است.

وی یادآور می شود: هیچ ترددی در مرزها بدون اجازه مرزبانان انجام  نمی شود و در این میان مرزبانان و مرزنشینان مکمل هم در تامین امنیت پایدار  و آرامش در مرزها هستند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه حساسیت ویژه ای بر روی نقاط مرزی داریم و با جان و دل از مناطق مرزی کشور خود دفاع می کنیم، می افزید : برای کنترل و تامین امنیت مرزی، مرزبانان کشور به خصوص در استان گیلان زحمات زیادی می کشند و در سایه تلاش آنها، مرزهای کشورمان در شمال گیلان، جزء سرحدات امن محسوب می شود.

 سرهنگ مرادی تاکید می کند: امنیت پایدار در مناطق مرزی زیر بنای حیات جامعه بوده و وجود آن نشان دهنده استواری کشور است.

وی می گوید: ما مرزبانان به عنوان چشمان بیدار نظام اسلامی در حراست از امنیت مرزهای کشورمان همواره با جدیت تلاش خواهیم کرد و از امنیت مرزها به عنوان ناموس کشور به طور کامل حراست خواهد شد.  

دستی به نشانه احترام بلند می کنیم و درود می فرستیم بر همه مرزبانان کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران که لباس رزم بر تن دارند و نشان مهربانی بر دل.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین