تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورا براساس قانون در مورد نحوه عملکرد شهرداری در مورد نیروهای اخراج شده از شهرداری کرج تحقیق می‌کنند تا ابهامات موجود در این زمینه برطرف شود.
۰
کد مطلب : ۶۹۴۵۵
عملکرد شهرداری کرج در مسئله اخراج کارکنان, از سوی شورا بررسی می‌شود
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،محمد دادگو در جمع خبرنگاران با اشاره به نتیجه بررسی‌ها در مورد نیروهای اخراج شده از شهرداری که در صحن غیرعلنی هفته گذشته به آن پرداخته شد، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری مطرح کردند، در صورتی که شورا در این موضوع وارد شود، دخالت در اجرا محسوب می‌شود.

این نیروها افرادی بودند که در سال‌های گذشته با سازمان خدمات شهر شهرداری کرج  قرارداد منعقد کرده بودند و در قسمت‌های مختلف اداری شهرداری و پلیس ساختمان مشغول به کار بودند.

در این راستا براساس مصوبه شورا که تمامی نیروهای شهرداری باید طبق قراردادی که با شهرداری دارند، فعالیت کنند، به این نیروها دستور داده شد یا به بخش خدمات شهری شهرداری رفته و یا از شهرداری اخراج شوند.

این افراد که 245 نفر بودند معتقدند برخی از این نیروها با داشتن افرادی که منتسب به شهرداری یا شورای شهر هستند همچنان در پست گذشته خود در شهرداری مشغول فعالیت‌اند و اگر قانون است در مورد این افراد نیز باید اجرایی شود.

دادگو خاطرنشان کرد: وظیفه شورا رسیدگی به شکایات افرادی بود که معتقد بودند تبعیض در اخراج این نیروها انجام پذیرفته است.

وی تصریح کرد: تحقیق و تفحص توسط اعضای شورا براساس قانون در این موضوع صورت می‌گیرد و نحوه عملکرد شهرداری در مورد اخراج این افراد و صحت و سقم موضوع تبعیض در اخراج نیروها تحقیق و بررسی می‌شود.

ساخت‌وساز غیرمجاز در کرج بیداد می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه انجام تخلفات ساختمانی جرم محسوب می‌شود، اظهار داشت: افرادی که در این زمینه مشارکت دارند نیز مجرم هستند و در صورتی که جرم این افراد اثبات شود، با متخلفین برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا وظیفه شورای شهر نیز کنترل و نظارت است، افزود: این وظیفه در شورای شهر  و توسط اعضا به درستی انجام می‌شود.

دادگو بیان کرد: اعضای شورای شهر در مناطق مختلف شهرداری تذکرات لازم را به شهردارها در مورد ساخت‌وساز غیر مجاز ابلاغ می‌کنند اما متاسفانه به دلیل اینکه در ساخت‌و ساز‌ هر دو طرف سازنده و ناظر مقصرند، این پدیده در شهر کرج بسیار صورت می‌پذیرد.

دادگو تصریح کرد: وقتی افراد با گرفتن پروانه و مراجعه به شهرداری کار خود را از پیش می‌برند، تخلف توسعه می‌یابد و ماموران شهرداری نیز اینگونه به سمت و سوی تخلف سوق پیدا می‌کنند که امیدواریم هرچه زودتر این تخلفات ریشه‌کن شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین