تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
plusresetminus
حزب الله: دکتر علی اکبر رامجردی افزود: با این کمک خیرین، 60 بسته کالایی شامل یخچال ، فرش ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی تهیه شد و در اختیار خانوارهای سیل زده این شهرک قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۵۸۱
خیرین سلامت 2 میلیارد ریال به خانوارهای سیل زده شیراز کمک کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر علی اکبر رامجردی افزود: با این کمک خیرین، 60 بسته کالایی شامل یخچال ، فرش ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی تهیه شد و در اختیار خانوارهای سیل زده این شهرک قرار گرفت.
 
رامجردی همچنین گفت: 111 تفاهم نامه به ارزش 886 میلیارد ریال از سوی خیرین برای کمک به عرصه سلامت در سال 97 به امضا رسید که 50 میلیارد و 300 میلیون تومان از این تعهدات درابتدای سال 98 محقق شد.
 
وی بیان کرد: علی ‌رغم مشکلات اقتصادی طی سال‌های اخیر، از فعالیت خیرین استان کاسته نشده اما تحقق کامل تعهدات خیرین دو تا سه سال زمان می ‎برد.
 
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت اضافه کرد : 48 درصد کمک خیرین در حوزه درمان، 32.5 درصد در حوزه بهداشت، 5.5 درصد در حوزه اورژانس و مابقی نیز پشتوانه سازی مراکز خیریه، مباحث رفاهی و دانشجویی بوده است.
 
رامجردی ادامه داد: 68 درصد تفاهم نامه‌ها از لحاظ ارزش ریالی در شیراز و مابقی در شهرستان ها بوده است.
 
وی بیان کرد: با حمایت خیرین، سال گذشته در حوزه دانشجویی 8 میلیارد و 800 میلیون ریال وام اهدا شد و در بخش حمایت از بیماران نیازمند 27 میلیارد ریال کمک شده است.
 
وی اضافه کرد : 11 هزار و 880 نفر شب اسکان همراهان بیمار و یک هزار 258 مورد وام بلاعوض نیز در بخش حمایت از بیماران نیازمند پرداخت شده است.
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت فارس با اشاره به برنامه‌های سال جاری گفت: هم‌اینک 34 پروژه با اعتبار 500 میلیارد تومان در استان فارس در حال اجراست که 19 مورد آن در شیراز و مابقی در شهرستان‌هاست.
 
وی گفت: با توجه به اینکه در زمان‌های مختلف نیازهای بخش سلامت متفاوت است و باید کمک خیرین متناسب با نیازها باشد سامانه نیازسنجی راه اندازی شده است.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین