تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
plusresetminus
حزب الله : سپند امیر سلیمانی در فیلم سینمایی "نهنگ عنبر" در نقش جلال همتی ، خواننده مشهور لس آنجلسی ظاهر شده و حرکات موزونی را در حین خواندن اجرا می کند.
۰
کد مطلب : ۸۷۵۱۸
حرکات موزون سپند امیرسلیمانی در نقش خواننده لس‌آنجلسی/عکس

گزارش شبکه خبری حزب الله ،در میان  کمدی هایی که در سال جاری روی پرده رفته اند کمدی-سیاسی "ایران برگر” و کمدی-عاشقانه "نهنگ عنبر” به همان اندازه که توجه مخاطبان عام را جلب کرده اند مورد توجه منتقدان هم قرار گرفته اند.
بخش اعظمی از بار کمیک "نهنگ عنبر” به سکانس هایی از فیلم بازمیگردد که در دوران پیش از انقلاب اسلامی و در رستورانی می گذرد که متعلق به پدر "ارژنگ صنوبر” کاراکتر اصلی فیلم است.


در این سکانسها تصویرسازی جالبی از حرکات موزون دو خواننده مشهور آن دوران صورت گرفته است. یکی از این خواننده ها که جلال همتی است توسط سپند امیرسلیمانی بازیگر نقش "دکی جون” در "اخراجیها” ایفا شده است.
چندی قبل سپند امیرسلیمانی  در گفتگویی از ایفای نقش این خواننده با "بی شعوری کامل” سخن گفته بود و اخیرا هم از حذف بخشی از بازیش در نقش این خواننده صحبت کرده است.

جلال همتی که فعالیت خود را با رادیو ایران آغاز کرده بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به لوس آنجلس مهاجرت کرده بود در میانه دهه هشتاد به دلیل ابتلا به آلزایمر درگذشت و طی سال های فعالیتش نوعی از موسیقی منطبق با سبک موسیقی کوچه بازاری را دنبال کرد.
سپند امیرسلیمانی  در "نهنگ عنبر” با گریمی کاملا شبیه به این خواننده یکی از قطعاتش را لب خوانی کرده است. برای تماشای سکانس حضور امیرسلیمانی در این نقش حتما این فیلم را در سینما ببینید.
سینماژورنال

منبع : سینماژورنال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین