تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله:رژیم کودک‌کش اسراییل در تمام هجمه‌های خود به غزه مرتکب جنایات جنگی شده است و این نشان دهنده اوج ضعف و حقارت این رژیم منفور است.
۰
کد مطلب : ۶۲۲۱۸
جامعه مدرسین پیروزی مردم فلسطین را تبریک گفت
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی پیروزی مردم غزه بر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقتدرانه و مظلومانه فرزندان ملت فلسطین در مقابل زیاده خواهی‌های رژیم سفاک صهیونیستی، پیروزی دیگری را در کارنامه مقاومت رقم زد. در سکوت بهت‌آور رسانه‌ها و مدعیان حقوق‌بشر، مقاومت توانست با توکل به خداوند و اتکا بر توانمندی‌های خود با وجود انفعال سران عرب، رژیم کودک‌کش اسراییل را وادار به تسلیم در برابر اراده خود و پذیرش رفع حصر نامحدود غزه و سایر شروط خود کند.

مقاومت مردم مظلوم فلسطین و آشکار شدن چهره مستبکران عالم و علي‌الخصوص رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن موجبات بیداری تمام آزادگان عالم و انزجار آنان از مواضع دولت‌های غربی و عربی را مهیا ساخت که این مهم را می‌توان به عنوان مهم‌ترین دستاورد و پیروزی قلمداد کرد.

این پیروزی بار دیگر ثابت کرد تنها راه توقف و تسلیم مستکبران، زبان‌زور و اقتدار است، تجربه‌ای که سالها قبل در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و همچنین پیروزی‌های حزب‌الله کارآمدی مقاومت را اثبات کرده بود.

آزادی قدس شریف به عنوان یک آرمان و مبارزه در این راه نقش بسزایی در اتحاد امت اسلامی ایفا می‌کند. توجه به حفظ این اتحاد چه در بین مردم و چه گروه‌های فلسطینی و پرهیز از هرگونه اختلاف افکنی، اقتدار جهان اسلام برای تحقق آزادی کامل قدس شریف را صد چندان خواهد کرد و وعده خداوند را محقق خواهد ساخت که «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم».

رژیم کودک‌کش اسراییل در تمام هجمه‌های خود به غزه مرتکب جنایات جنگی شده است و این نشان دهنده اوج ضعف و حقارت این رژیم منفور است. محاکمه این جنایتکاران کوچکترین کاری است که باید انجام شود تا ننگ بی‌آبرویی آنان در تاریخ بشر و آیندگان ثبت شود و این امر جز با مقاومت مستمر و بیداری هرچه بیشتر مردم سرتاسر جهان محقق نخواهد شد.

جامعه مدرسین حوزه علميه قم با درود بر ارواح پاک شهدای فلسطینی و ستایش مقاومت و ایثار ملت فلسطین علی‌الخصوص خانواده معظم شهدا، ضمن عرض تسلیت به مردم غیور غزه، کسب این دستاورد سیاسی را برای مردم و مبارزان فلسطینی مبارک می‌دارد و باز بر مقاومت به عنوان تنها راه آزادی کامل فلسطین عزیز تاکید می‌کند و در این راستا اعلام می‌دارد ملت و نظام ایران اسلامی در پیمودن این راه همچون گذشته حامی و پشتیبان شما خواهند بود و تا آخر در کنار شما خواهند ایستاد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین