تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی سابقه دار و دستگیری چهار سوداگر مرگ با یک تن و 10 کیلو مواد مخدر، در درگیری با یگان های عملیاتی و تکاوران پلیس خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۱۰۴
هلات قاچاقچی مسلح و کشف یک تن مواد مخدر
 

            

-  
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین رحیمی گفت: یگان های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات گسترده تخصصی و شبانه روزی ، از جا به جایی مواد مخدر توسط یک باند مسلح  قاچاقچیان با  استفاده از خودرو های تیز رو باخبر شدند.  
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از حدود یک هفته اقدامات فنی گسترده، روز گذشته اعضای این باند در حالی که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک در حال جا به جایی مواد مخدر در محور "مهرستان- ایرانشهر" بودند، شناسایی شده و تحت مراقبت پلیس به طور نامحسوس قرار گرفتند.  
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به منطقه کمین یگان های عملیاتی و تکاوران پلیس، با آن ها به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از مدتی درگیری مسلحانه، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و پنج سوداگر مرگ نیز با  437 کیلو تریاک و 93 کیلو حشیش دستگیر شدند. 
 
 سردار رحیمی در ادامه از انهدام یک باند دیگر مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد و گفت: در این عملیات شبانه، یگان های عملیاتی پلیس پس از شناسایی یک باند قاچاقچیان مسلح  که با استفاده از دو دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر  بودند، با آن ها درگیر شدند که پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مقابله یا یگان های پلیس را نداشتند با  رها کردن خودرو ها از منطقه متواری شدند و ماموران در پاکسازی منطقه 480 کیلو تریاک را کشف کردند.
منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین