تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
plusresetminus
حزب الله: تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا میهمان قدرتمند خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.
۰
کد مطلب : ۵۱۰۱۲
رئال مادرید از سد بایرن مونیخ گذشت
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر میهمان نامدار خود بایرن مونیخ را از پیش رو برداشت.

در دقیقه 19 این بازی پاس در عمق رونالدو در گوشه محوطه جریمه بایرن به فابیو کوئنترائو رسید و پاس تماشایی و در عرض او برای کریم بنزما این مهاجم فرانسوی را در بهترین موقعیت گلزنی قرار داد و او هم تک گل پیروزی بخش رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساند.

بایرن از همان ابتدای بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت های گلزنی روی دروازه رئال ایجاد کند. هر دو تیم چند موقعیت گلزنی خوب در طول بازی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. اکنون باید 6 روز دیگر صبر کنیم تا دو تیم در دیدار برگشت در ورزشگاه آلیانس آره نا به مصاف هم بروند و تکلیف تیم فینالیست را مشخص کنند.

ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به نوعی برای بایرن طلسم شده است چرا که آنها در 6 بازی قبلی خود در این ورزشگاه در رقابتهای لیگ قهرمانان مغلوب شده اند.

نکاتی آماری در مورد بازی

* رئال مادرید و بایرن مونیخ تا به حال 15 بار در رقابتهای لیگ قهرمانان رو در روی هم قرار گرفته اند که این تعداد با رکورد بیشتری تقابل دو تیم اروپایی متعلق به بارسلونا – میلان برابر می کند.

* بایرن مونیخ برای نخستین بار در طول 10 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شکست خورد.

* کارلو آنچلوتی تا به حال هرگز به عنوان سرمربی مقابل بایرن مونیخ مغلوب نشده است (5 پیروزی و 2 تساوی همگی با میلان).

* بایرن مونیخ 6 بازی قبلی خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو را واگذار کرده است (شکست مقابل اینتر در فینال رقابتهای سال 2010 هم شامل این شکست ها می شود).

* گواردیولا برای نخستین با در 8 دیداری که به عنوان سرمربی به سانتیاگو برنابئو رفته است شکست را پذیرفت.

* بایرن مونیخ در 3 دوره اخیری که دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را واگذار کرده اند، از دور رقابتها حذف شده اند.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین