تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
plusresetminus
حزب الله:وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای مالزیایی خود با ضروري خواندن تحرک بین المللی بويژه ازسوي كشورهاي اسلامي براي كمك به مردم بي دفاع غزه خواستار تلاش همه جانبه از سوي كشورهاي اسلامي براي امدادرسانی و كمك به رفع آلام مردم غزه گرديد.
۰
کد مطلب : ۵۹۲۱۲
ظریف خواستار تلاش همه جانبه کشورهای اسلامی برای امدادرسانی به غزه شد
به گزارش شبکه خبری حزب الله،محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با  وزیر امور خارجه مالزي، در خصوص آخرین تحولات و اوضاع در باریکه غزه گفتگو و تبادل نظر کرد .



ظریف با اشاره به ابعاد گسترده جنایات رژيم صهيونيستي در قتل عام کودکان و زنان که وجدان افکار عمومی در سراسر جهان را جریحه دار کرده است ، بر لزوم  اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف حملات بي امان به مردم بيدفاع  و کمک و امداررسانی به مردم فلسطین در غزه تاكيد كرد.



وزیر امور خارجه کشورمان با ضروري خواندن تحرک بین المللی بويژه ازسوي كشورهاي اسلامي براي كمك به مردم بي دفاع غزه خواستار تلاش همه جانبه از سوي كشورهاي اسلامي  براي امدادرسانی و كمك به رفع آلام مردم غزه شد.



طرفين در این گفتگو بر ضرورت فراهم شدن امكان براي كمك رساني فوري در زمينه غذا و دارو براي جلوگيري از تشديد اين فاجعه انساني تاكيد كردند.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین