تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
plusresetminus
حزب الله: فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مناطق سیل‌زنده جنوب کشور گفت: یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در حالت آماده باش هستند.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۸۲۷
یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور آماده‌باش شدند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور از جمله شهرستان‌های زهک و زابل واقع در منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
 
وی در این بازدید با اشاره به لزوم اهتمام هرچه بیشتر گروه 47 سلمان و یگان مهندسی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حوزه تحکیم سیل بندها، اظهار داشت: گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در حالت آماده‌باش کامل هستند و در صورت لزوم امکانات و ادوات بیشتری جهت نصب و تحکیم سیل بندها به کار خواهیم گرفت.
 

سردار پاکپور افزود: خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده وظیفه شرعی و اخلاقی ماست و به آنچه که به ما تکلیف شده با همه توان عمل خواهیم کرد.
 
گفتنی است یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه از ساعات اولیه وقوع سیل در منطقه شرق و جنوب شرق کشور در حالت آماده باش هستند و مشغول ایجاد سیل بندها برای مقابله با سیل هستند. همچنین نیروی زمینی سپاه مشغول ایجاد سیل بند و امداد رسانی به روستاها و مناطق سیل زده در شهرستان‌های بردسکن، کلات نادری از توابع خراسان رضوی و همچنین زهک و زابل در استان سیستان و بلوچستان هستند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین