تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
plusresetminus
حزب الله : وزیر نفت از تلاش برای تربیت نیرو و مدیران بومی در صعت نفت خبر داد و گفت: اینکه همه می‌خواهند استخدام نفت شوند امکان‌پذیر نیست چرا که اکنون نیز سه برابر نیاز نیرو داریم.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۳۶۸
مدیران نفتی بومی می‌شوند/ لغو ممنوعیت تحصیل بانوان در دانشگاه نفت
 

 

                       
                        

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بیژن نامدار زنگنه ظهر پنجشنبه در نشست با مدیران و فعالان منتخب اقتصادی و اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: نگاه تعاملی نفت و منطقه یک موضوع بسیار مهم در پیشرفت است و اکنون شاهد ارتباط و تعامل خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه ما خود را از مردم‌های شهرهای محل استقرار صنعت جدا نمی‌دانیم گفت: در این راستا احداث شهرک‌ها را در درون شهر انجام می‌دهیم.

وزیر نفت در ارتباط با انتقاد به وجود برخی نیروهایی که خانواده‌هایشان در استان‌های دیگر هستند افزود: باید این افراد جزء استان بوشهر شوند و در همین‌جا ساکن شوند تا با دلسوزی بتوانند کار کنند و مشکلات را با پوست و گوشت خون خود لمس کنند و برای رفع آن تلاش کنند.

زنگنه گفت: یکی از راه های رفع این مشکلات استخدام نیروهای بومی استان است.

وی در خصوص توازن جنسیتی در نفت گفت: در زمان من یکی از بالاترین سمت‌ها به یک بانو داده شد؛ هرگونه تبعیض جنسیتی ممنوع است و ممنوعیت تحصیل بانوان در دانشگاه‌های صنعت نفت رفع شد.

وزیر نفت بیان کرد: نباید کم کاری ادارات دیگر را به گردن نفت انداخت چرا که نفت متولی نیست و تنها می توانند کمک دهنده دستگاه های اجرایی باشد.

وی در پاسخ به تشکر مردم استان برای استفاده نیروهای بومی در سمت استانداری استان بوشهر و مدیرعامل منطقه ویژه پارس، عنوان کرد: برای تربیت این نیروهای متخصص در اواخر دهه ۷۰ تلاش شده و اکنون از این نیروها بهره‌مند شده‌ایم اگر در راستای نیروی متخصص تلاش کنیم در سال‌های آینده بالغ بر ۹۰ درصد مسئولان بومی خواهد بود.

وی افزود: اینکه همه می‌خواهند استخدام نفت شوند امکان‌پذیر نیست چرا که اکنون نیز سه برابر نیاز نیرو داریم.

وی افزود : به عقیده رئیس جمهور، استان بوشهر یک استان پیشتاز در مواضع سیاسی، رفتاری و تاریخی بوده و در زمینه پشتیبانی در مراحل مختلف انقلاب، انتخابات و زمان‌های حساس تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین