تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
plusresetminus
حزب الله : «مستند۴» و فیلم سینمایی «کیفر» به کارگردانی حسن فتحی تدارک شبکه چهار سیما برای آخر هفته است.
۰
کد مطلب : ۱۱۹۱۶۳
«کیفر» حسن فتحی به نمایش درمی‌آید

 

                       
                       

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فیلم سینمایی «کیفر» جمعه ۸ مرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

«کیفر» سومین فیلم سینمایی حسن فتحی و ساخت سال ۱۳۸۸ و برنده جایزه بهترین فیلم کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای مصطفی زمانی از چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران است.

قصه این فیلم درباره برزو با بازی هومن برق نورد است که در آستانه اعدام قرار دارد. همسر و پسر کوچکش به همراه برادر کوچکتر برزو و دوست برادرش همه تلاش شان را می کنند تا در مجالس و جشن ها پول دیه وی را تهیه کنند. پول تهیه می شود اما در شب قبل از زمان اعدام فرد یا افرادی به خانواده مقتول سه برابر دیه را می دهند تا رضایت ندهد. برزو اعدام می شود و برادر کوچکتر به دنبال دلیل آن می گردد که با اتفاقات عجیب و حقایق تلخی روبرو می شود...

آخر هفته با سری پنجم «مستند ۴»

فیلم های مستند «مریخ سیاره سرخ» و «اوراقچی ها» که آثار مستند تاریخی و علمی به شمار می آیند در قالب «مستند ۴» به ترتیب پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد پخش خواهند شد.

«مریخ سیاره سرخ» عنوان مستند دیگری است که پنجشنبه پخش خواهد شد. «مریخ سیاره سرخ» نمایش مستند اختر شناسی تونی لانگ، مستندساز آمریکایی است که پیرامون زندگی در این سیاره و بافت آن می پردازد.

«اوراقچی ها»، فیلم زندگی دو نفر به نام های اوتیس و اسکار را بررسی می کند که بعد از مهاجرت غیرقانونی به آمریکا در چه شرایطی زندگی و کار می کنند.

«مستند ۴» در ساعت ۱۳:۳۰ و ۲ بامداد از شبکه چهار قابل مشاهده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین