تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
plusresetminus
حزب الله : یک فرمانده میدانی در جبهه حلب تأکید کرد نیروهای ارتش همچنان با وجودی که بخش اعظم محله‌های شرقی را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کرده‌اند برای تأمین راه خروج آنها با هدف جلوگیری از ویرانی و درگیری در محله‌های مسکونی آمادگی دارند.
۰
کد مطلب : ۱۲۹۰۶۳
محورهای پیشروی ارتش سوریه درشرق «حلب»/امکان خروج تروریست‌ها بدون درگیری وجود دارد+نقشه

 

 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یک فرمانده میدانی در عملیات نظامی جبهه حلب اعلام کرد گام جدید ارتش سوریه پس از عقب‌نشینی گروه‌های تروریستی از منطقه قدیم حلب،‌ آزادسازی منطقه الشیخ سعید خواهد بود که پس از جداسازی بخش میانی از قسمت شمالی محله‌های شرقی صورت می‌گیرد.

این فرمانده نظامی که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت ورود نیروهای ارتش به محله الشیخ سعید، محله الصالحین را از محله‌های السکری و الانصاری جدا خواهد کرد و در نتیجه بخش شمالی به‌طور کامل در تیررس ارتش قرار خواهد گرفت به‌ویژه با توجه به این‌که تروریست‌ها در یک بخش بسیار محدود در محاصره کامل قرار دارند.

آخرین مرحله طرحی که ارتش سوریه برای آزادسازی محله‌های شرقی ترسیم کرده است، ورود به محله الشیخ سعید و متصل کردن آن به محله الصالحین است که تروریست‌ها دیگر نمی‌توانند به هیچ منطقه دیگری فرار کنند.

این فرمانده درباره محورهای پیشروی که ارتش سوریه گشوده است، افزود نیروهای ارتش از محورهای «الاذاعة ــ الزبدیة» و «الشیخ سعید» پیشروی می‌کنند،‌ همچنان که محله «بستان القصر» مهمترین هدف ارتش در حال حاضر است، چرا که نقطه تماس و مرکز اصلی تجمع تروریست‌های جبهه‌النصره قلمداد می‌شود.

ارتش سوریه برای وادار کردن گروه‌های تروریستی به عقب‌نشینی و دور شدن از مناطق حضور غیرنظامیان در محله‌های غربی تلاش خواهد کرد،‌ چه‌بسا  ارتش مجبور شود نبردی را برای وادار کردن گروه‌های تروریستی به تسلیم خود آغاز کند، اما در عین حال رسانه‌های وابسته به مخالفان از احتمال گفت‌وگو با دولت برای خارج کردن افراد مسلح باقی‌مانده از مواضع خود در داخل محله‌های شرقی حلب خبر داده‌اند.

به‌گفته این فرمانده ارتش، نیروهای ارتش همچنان با وجودی که بخش اعظم محله‌های شرقی را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کرده‌اند برای تأمین راه خروج آنها با هدف جلوگیری از ویرانی و درگیری در محله‌های مسکونی آمادگی دارند.

                    فلش‌های آبی محورهای عملیاتی ارتش سوریه برای پاکسازی چند محله باقی‌مانده در اشغال تروریست‌های تکفیری است

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین