تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
plusresetminus
حزب الله : رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آمریکائی‎ها به‌دنبال این هستند تا به تفاهمی با ایران دست یابند چرا که اگر به تفاهم نرسند قطعاً اعتبار سیاسی آمریکا در جامعه بین‌المللی دچار آسیب جدی می‎شود.
۰
کد مطلب : ۸۷۵۵۴
اگر آمریکا فرصت پیش‌آمده را از دست دهد ضرر می‎کند
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد نیاز آمریکائی‎ها به تحقق توافق هسته‎ای اظهار داشت: طبق تحلیل‎های گوناگونی که می‎شود داشت و نیز بر اساس داده‎های بسیار زیاد موجود یقیناً آمریکائی‎ها به‌دنبال این هستند تا به تفاهمی با جمهوری اسلامی ایران دست یابند چرا که اگر به تفاهم نرسند قطعاً اعتبار سیاسی آمریکا در جامعه بین المللی دچار آسیب جدی خواهد شد.

وی در همین راستا افزود: بنابراین آمریکا به‌عنوان یک قدرت بزرگ که خودش را مد نظر قرار می‌دهد عدم توانایی‌اش را در حل و فصل موضوعات بین المللی نشان خواهد داد.

صالحی با بیان اینکه آمریکا در بسیاری از موارد در حل و فصل موضوعات بین المللی ناموفق بوده است، اظهار داشت: در قضایای خاورمیانه می‎بینید که آمریکا تقریباً همواره با بن‌بست روبه‌رو بوده است و این اولین باری است که یک روزنه‌ای پیدا شده برای اینکه یک مشکل بین المللی در چارچوب مذاکرات بتواند حل شود.

وی همچنین متذکر شد: اگر آمریکا این فرصت پیش‌آمده مذاکرات هسته‎ای ایران با 1+5 را از دست دهد ضرر خواهد کرد.

منبع : نسیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین