تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
plusresetminus
حزب الله : با آغاز چهارمین دوره فستیوال مدارس فوتبال استان البرز میدان مناسبی برای رقابت و محک آینده سازان فوتبال این استان که پا به توپ شده اند فراهم شده است.
۰
کد مطلب : ۹۰۰۶۴
آینده سازان فوتبال البرز پا به توپ می‌شوند

  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،چهارمین دوره فستیوال مدارس فوتبال استان البرز از ابتدای هفته جاری با مشارکت مدارس فوتبال مجوز دار استان البرز آغاز شد تا میدانی مناسب برای رقابت و محک آینده سازان فوتبال این استان باشد. در این فستیوال که به مدت یک هفته به طول می انجامد ۲۸ مدرسه فوتبال دارای مجوز استان البرز در ۵ رده سنی با هم به رقابت می پردازند.

نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: هر ساله بر اساس تقویم تدوین شده هیئت استان این فستیوال برگزار می شود تا عاملی برای ایجاد انگیزش در نونهالان و آینده سازان فوتبال البرز باشد.

بهروز یمینی افزود: نوآموزان مدارس فوتبال مختلف استان البرز این فرصت و مجال را دارند تا توانایی های خود را بروز دهند و اثرات آموزش مربیان خود را به نمایش بگذارند.

 

فاصله گرفتن مدارس فوتبال از فضای ملتهب گذشته

وی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته در دو سال اخیر فضای مساعدی بر عملکرد مدارس فوتبال استان البرز حاکم شده است، گفت: به لطف تلاش کمیته مدارس فوتبال و همکاری خانواده ها و همراهی مدیران و موسسان مدارس فوتبال ساماندهی خوبی را در این بخش شاهد هستیم و از فضای ملتهب توام با نارضایتی برخی خانواده ها فاصله گرفته ایم.

مسئول دپارتمان مدارس فوتبال هیئت فوتبال استان البرز در خصوص برگزاری فستیوال چهارم و کیفیت برگزاری آن گفت: این فستیوال امسال در ۵ رده سنی ۸ تا ۱۲ سال برگزار می شود و از مجموع ۴۰ مدرسه فوتبال مجوز دار استان البرز ۲۸ مدرسه در این فستیوال شرکت کرده اند.

حمیدرضا جلالی افزود: غیبت ۱۲ مدرسه دیگر به واسطه دیر رساندن مدارک و عدم پذیرش کمیته اجرایی بوده است تا به نوعی قانونمداری را رعایت کرده باشیم.

وی بیان کرد: تلاش این دپارتمان سامان بخشی به فعالیت مدارس فوتبال بوده است و خوشحالم که عنوان کنم حجم تخلفات و نارضایتی خانواده ها نسبت به سالهای گذشته به شکل چشمگیری پایین آمده است و رضایت خانواده ها را به دنبال داشته است.

 

همکاری آموزش و پرورش و شهرداری در ساماندهی مدارس فوتبال

جلالی با بیان اینکه در سال جاری همکاری خوبی از سوی آموزش و پرورش و شهرداری ها برای عدم ارائه خدمات به مدارس بدون مجوز شاهد بودیم گفت: بر این اساس فرصت فعالیت از خیلی از سودجویان و قانون گریزان گرفته شد و در تابستان امسال کمتر شاهد تحرک افراد سودجو در این بخش بودیم.

وی از رصد این مسابقات از سوی کمیته فنی خبر داد و گفت: فستیوال کشوری تنها در رده سنی زیر ۱۲ سال برگزار می شود لذا با دقت این رده سنی زیر ذره بین ماست در عین حال در سایر رده ها نیز چهره های مستعد و نخبه شناسایی می شوند.

جلالی گفت: زمین چمن شماره یک این مجموعه با نظر مساعد اداره کل ورزش و جوانان استان پس از دو سال بازسازی در اختیار این فستیوال قرار گرفت تا تاییدی بر اهمیت جایگاه این مسابقات در نزد مسئولان ارشد ورزش استان باشد.

در حاشیه برگزاری این فستیوال فرصتی مهیا شد تا با یکی از مدیران مدارس فوتبال و یکی از والدین نیز در خصوص کم و کیف برگزاری این فستیوال گفتگو کنیم.

مهدی نجم الدین مدیر یکی از مدارس فوتبالی است که علاوه بر حضور پررنگ تیم های مختلفش در این فستیوال حمایت مالی این جشنواره را نیز برعهده گرفته است.

وی در این خصوص گفت: برگزاری فستیوال در این سطح یعنی تزریق هیجان و نشاط به نونهالان و آینده سازان فوتبال و به نظرم این گونه برنامه ها باید به تناوب در طول سال برگزار شود.

نجم الدین با بیان اینکه نظارت هیئت فوتبال برمدارس فوتبال شکل بسیار جدی تری به نسبت سال های قبل گرفته است گفت: این پایش های متناوب سبب شده است خدمات مدارس فوتبال به سمت کیفی تر شدن برود و مدارس مختلف در یک فضای رقابتی سالم تلاش کنند تا خدمات بهتری به خانواده ها بدهند.

 

فستیوال محلی برای تمرین کارگروهی است

علی نوری زاده یکی از والدین نو آموزان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه ها گفت: بچه ها فضای رقابت را دوست دارند و در این گونه برنامه ها کار گروهی و رسیدن به موفقیت را تمرین می کنند.

وی افزود: تلاش دوستان در هیئت فوتبال و مدارس فوتبال به نظرم تا حد بسیاری سبب شده است از فضای ملتهب سال های گذشته فاصله بگیریم و جو آرامی بر آموزش ها حاکم شده است.

وی خواستار تداوم این نظارت ها بر عملکرد مدارس فوتبال شد و گفت: به نظرم هنوز برخی ها در مدارس فوتبال با تبلیغات غیر واقع در صدد سودجویی هستند و این موضوع باید با دقت نظر بیشتر متولیان امر مرتفع شود.

در پایان گفتنی است؛ فستیوال مدارس فوتبال استان البرز تا روز جمعه در مجموعه ورزشی دکتر علی شریعتی در حال برگزاری است و شهروندان می توانند از ساعت ۴ الی ۸ عصر با حضور در این فضای ورزشی از نزدیک نظاره گر هنرنمایی آینده سازان فوتبال البرز باشند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین