تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری افتتاحیه فن‌بازار ملی در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان البرز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۲۴۳
افتتاحیه فن‌بازار ملی در استان البرز برگزار می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدامین فرشی ‌در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصتهای سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان البرز اظهار داشت: یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری که تا کنون انجام نشده در البرز در حال برگزاری است.
 
وی با اشاره به حضور همه مدیران استانی در این نمایشگاه افزود: تمام مدیران استانی و معاونان آنها از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کردند و به رفع مشکلات و معضلات آنها پرداختند.
 
مدیرعامل شرکت  شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه افتتاحیه فن‌بازار ملی به همراه نشست این فن‌بازار با حضور معاونین نهاد ریاست‌جمهوری و همه عوامل دخیل در این فن‌بازار برگزار می‌شود، عنوان کرد: نشست فعالان اقتصادی و تجاری کشور ایران و عراق و انعقاد تفاهم‌نامه‌های هوشمندانه‌‌ای که حدود ‌17 تفاهم‌نامه اقتصادی است از برنامه‌های این نمایشگاه است که به  صورت پایلوت در البرز انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه باید کشور عراق و بازار آن بررسی شود و برای صادرات برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد، بیان کرد:نمایشگاه‌های  تخصصی با حضور مردم رونق می‌یابد و مردم باید از این نمایشگاه ها دیدن کنند  و با دستاوردهای هموطنان خود و همچنین خودکفایی در برخی از کالاها آشنا شوند.
 
فرشی با بیان اینکه در حوزه  پوشاک به  توانمندی‌هایی رسیده‌ایم  اما  متاسفانه بازار پوشاک در دست خودمان  نیست، تصریح کرد:  در این قسمت مدلینگ و برندینگ را انجام داده  و در این حوزه 15 واحد نساجی حضور پیدا کرده‌اند.
 
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه نشست بانوان کارآفرین با حضور خانم ابتکار برگزار می شود، خاطرنشان کرد: استان البرز بیشترین بانوان کارآفرین در حوزه صنعت را دارد.
 
وی با بیان اینکه وجود استارت‌آپها در این نمایشگاه دیده می‌شود، بیان کرد: کیفیت نمایشگاه قابل قبول است و باید اینگونه نمایشگاه‌ها در استان  و کشور هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.
 
همچنین سیروس شفقی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  ضروریات امروز کشور تحقق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی است.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از زیر شاخه و صنایعی که در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند موثر باشد صنایع کوچک و متوسط است، افزود: ایجاد صنایع کوچک و متوسط در کشور به راحتی امکانپذیر بوده و  تسهیلات خوبی برای راه‌اندازی کارگاه‌ها پیش بینی شده که در خودکفایی اقتصادی  تاثیربسیار زیادی دارد.
 
فرماندار کرج با بیان اینکه این استان در یک کانون جمعیتی بسیار بزرگی در مرکز کشور قرار دارد و شهرک‌های صنعتی بسیار بزرگی هم در آن هستند، گفت: اگر ظرفیت‌ها به خوبی  هدایت شود می‌توان عملکرد بسیار خوبی در حوزه اشتغال و همچنین کاهش هزینه‌ها شاهد بود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین