تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
plusresetminus
حزب الله : رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران با اشاره به اینکه نیازسنجی و هدایت برای ساخت بیمارستان توسط این مجمع انجام می‌شود، گفت: اینگونه نیست که هر کس که توان مالی داشته باشد به صورت خودسرانه بیمارستان بسازد
۰
کد مطلب : ۱۲۱۰۹۸
نیازسنجی برای ساخت بیمارستان توسط مجمع خیرین سلامت انجام می‌شود

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رضا تقوی در اولین همایش تجلیل از خیرین سلامت استان تهران، اظهار داشت: خیرین سلامت یکی از نهادهای خودجوش مردمی است که بر مبنای نیت خیر دوستان خیر نیک اندیش شکل گرفته است.

وی افزود: سلامت موضوع مهمی در جامعه بوده و هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت پرکردن خلاء های موجود در حوزه سلامت است.

رئیس هِیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران بیان کرد: در کل کشور نهاد نماز جمعه از خیرین حوزه سلامت حمایت می‌کند و ائمه جمعه در 900 شهر که نماز جمعه اقامه می‌شود در خدمت این اندیشه خیر و ترویج آن هستند.

وی عنوان کرد: در کشور خلاء امکانات برای بخشی از مردم کاملا محسوس بوده و خیرین سلامت به کمک مسئولان و دست اندرکاران دولت و نظام آمدند تا با نیت‌های خیر خود این خلاء ها را پرکرده و بخشی از نیازهای این حوزه را تامین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه اقدامات مجمع خیرین سلامت تکمیل کننده اقدامات وزارت بهداشت و درمان است، گفت: در کشور چنین اقداماتی مشابهی در حال انجام است و خیرین در دیگر بخش‌ها نیز فعالیتهای خوبی انجام داده‌اند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه مردم پاک و شریف ایران اسلامی همیشه در کار خیر پیشرو بوده اند،تاکید کرد: در هر حوزه‌ای باید مدیریت باشد تا نیات و افکار خیر سامان مردم یابد.

وی با بیان اینکه این اقدامات در حوزه سلامت مورد استقبال وزارت بهداشت است، افزود: مجمع خیرین سلامت کشور با محوریت و تلاش‌های حاج آقا نیری و مشارکت پزشکانی که دست اندرکار امر بهداشت و درمان هستند کمک بسیاری در این زمینه کرده‌اند.

رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران بابیان اینکه اینگونه اقدامات باید در جامعه گسترش یابد، گفت: کارهای ما در این حوزه ترویجی، تبلیغی، حمایتی و توجیه افکار عمومی برای ایجاد مشارکت در این اقدامات خیر و عام المنفعه است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه اقدامات مجمع خیرین در حوزه بهداشت و درمان خوب و بر اساس نیازسنجی و تحقیق در این زمینه بوده است، تصریح کرد: اطلاعاتی که مجمع خیرین سلامت از وزارت بهداشت می گیرد بر اساس ان اطلاعات اقدام می‌کند و برخی افراد خیر نیز که در جایی احساس نیاز می کنند توسط مجمع خیرین سلامت هدایت می‌شود و اینگونه نیست که هر کس که توان مالی داشته باشد به صورت خودسرانه و دلخواه در یک منطقه بیمارستان بسازد.

رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران با بیان اینکه نیازسنجی و هدایت برای ساخت بیمارستان و دیگر اماکن بهداشتی توسط مجمع خیرین سلامت انجام می‌شود، گفت: بودجه‌ای که در اختیار مجمع خیرین سلامت قرار می‌گیرد حساب شده در جای خود به کار گرفته و هزینه می‌شود و اینگونه نیست که در جایی به غیر از محل تعریف شده و مورد نظر هزینه شود.

 

منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین