تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
plusresetminus
حجت‌الاسلام ‌شیرازی ‌در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم‌:

صهیونیست‌ها بدانند تازه آغاز راه است

حزب الله : مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: امت اسلامی ذلت و دشمنی صهیونیست‌ها را می‌دانند و بنا نیست آنها را رها کنند و تا انتقام شهدای خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نگیرند دست بر‌نمی‌دارند‌.
۰
کد مطلب : ۷۷۵۸۱
صهیونیست‌ها بدانند تازه آغاز راه است
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام علی شیرازی چهارشنبه شب در آیین تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم که در سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد، اظهار کرد: من شهادت فرزندان دلاورتان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، فرزندان شما حماسه‌ای آفریدند که این حماسه در عصر کنونی بی‌نظیر است.

وی افزود: این شهدا کسانی هستند که جان خود را برای دفاع از حضرت زینب کبری (س) هدیه کردند، کسانی که جان خود را برای دفاع از حرم فرزندان امیرالمومنان (ع) کف دست گرفتند و وارد دفاع از حریم اهل بیت (ع) شدند و تفاوت ندارد این شهیدان در جوار حرم شهید شده باشند یا در سایر استان‌های کشور سوریه چون همه آنها با یک هدف وارد میدان دفاع و جهاد شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس عنوان کرد: آن روزی که تروریست‌ها وارد سوریه شدند، همه عاشقان اهل بیت (ع) یک درد داشتند و آن اینکه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) چه می‌شود؟ آن روزی که داعش این جنگ را به عراق کشاند همه دغدغه‌ها حفظ حرم اهل بیت (ع) و شهدای کربلا بود و بدانید که اگر فرزندان شما با این عشق وارد میدان نبرد نمی‌شدند و از حریم اهل بیت (ع) دفاع نمی‌کردند، قطعا امروز خبری از حرم زینب کبری و ائمه اطهار نبود.

شیرازی با بیان اینکه شهدای حرم، شهید راه ولایتند، گفت: این بالاترین افتخار برای شهدا و خانواده‌های آنان است که در قیامت، در پیشگاه پیامبر خاتم(ص)، سر را بالا بگیرند و بگویند اگر ما در عصر شما نبودیم، اگر در آن دورانی که فرزندان شما را گوشه خرابه شام نشاندند نبودیم، اما امروز در روزگاری که دشمنان خواستند اسلام و اهل بیت(ع) را هدف قرار می‌دهند و با دین و آیین ما مبارزه کنند، فرزندان ما سینه‌ها را در مقابل گلوله‌های دشمن باز کردند و شجاعانه، با اخلاص جنگیدند و نگذاشتند به حریم اهل بیت جسارت شود و قطعا این بالاترین مدال افتخار برای شما خاندان محترم شهداست.

وی تصریح کرد: امروز با نگاه به جهان اسلام مشاهده می‌کنیم که فرهنگ انقلاب اسلامی در همه کشورها و در میان همه مسلمانان جهان وارد شده و این امر سبب شده تا عشق به شهادت گسترش پیدا کند و این موضوع برگرفته از خون شهدای شماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: امروز در دنیا به هر کشوری که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در آن کشور عشق به شهادت روز به روز شعله‌ورتر می‌شود به عنوان مثال در نیجریه‌ای که روزی چند شیعه داشت امروز از 7 میلیون تا  20 میلیون شیعه دارد و روز قدس امسال بیش از 6 میلیون در راهپیمایی‌ها در شهرهای نیجریه شرکت کردند، رهبر شیعیان نیجریه در روز قدس امسال با همه ‌خانواده در راهپیمایی شرکت کرده بود که جلوی چشمش سه فرزندش را در روز قدس به شهادت رساندند. یک فرزند او را هم مجروح کردند.

شیرازی افزود: در سوریه و لبنان هم همین گونه است، اخیرا 6 نفر از فرماندهان حزب‌الله به همراه سردار الله‌دادی در خاک سوریه توسط دشمن صهیونیستی مورد هجمه قرار گرفتند که یکی از آنها فرزند عماد مغنیه بود؛ خانواده عماد مغنیه چهارمین شهید خود را داد. برادر جهاد خبر شهادت برادر را آمد به مادر بدهد، مصطفی می‌گوید وقتی خبر شهادت جهاد را به مادر دادم مادر گفت برو کیف من را بیاور، کیف را آوردم، آن را باز کرد، کفنی بیرون آورد و رو به من گفت من جهاد را نفرستاده بودم که سالم برگردد، جهاد را فرستادم که شهید برگردد؛ کفن او را هم آماده کردم این روحیه را من در شما خانواده عزیز شهدا هم دیدم روحیه شجاعت و ایثارگری شما را در سوریه و دفاع از حرم اهل بیت دیدم که چه عاشقانه دعا می‌کنند و اشک می‌ریزند برای شهادت. آنجا مگر چه تقسیم می کنند؟

وی اظهار داشت: دنیا تلاش می‌کند ملت ایران و امت‌های اسلامی را از ارزش‌ها و دین جدا کند اما چه کرده است؟ آیا توانسته به این هدف برسد؟ امروز خون شهدای شما جهان را دگرگون کرده و خون شهدای شما روحیه شهادت‌طلبی را در سوریه، عراق، مصر و لبنان و یمن تقویت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه عشق به شهادت، عشق به دفاع از ارزش‌ها، عشق به کشته شدن در راه اسلام و قرآن امروز در جهان مشهود است، گفت: دشمنان می‌خواستند جمهوری اسلامی نباشد امروز می‌بینند قدرت جمهوری اسلامی به عنوان الگوی کشورهای اسلامی توسعه پیدا کرده است.

شیرازی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواست بین شیعه و سنی و کرد اختلاف بیندازد، تصریح کرد: امروز در در شهرهای شیعه و سنی و در کردستان عراق مردم این کشور می‌گویند اگر حمایت جمهوری اسلامی از ما نبود ناموس ما دست داعش بود؛ همین سخن را از زبان مردم کردستان عراق نیز بارها شنیدیم، دشمن می‌خواهد مردم را از اطراف ایران جدا کند، این نشانه این است که شهدای شما حیات دارند، زنده‌اند.

وی افزود: امروز دشمن هر طرحی را می‌کشد شکست می‌خورد تا جایی که امروز اعتراف کردند ما در مقابل امت‌های اسلامی ناتوان هستیم و دشمنان اسلام بدانند تازه آغاز راه است و بناست امت اسلامی جهان جبهه مقاومت، انتقام تک تک این شهیدان را از تروریست‌ها و استکبار جهانی بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه یادآور شد: اخیرا در عراق شبانه تسلیحات برای داعش فرستادند، تصور نکنند اینها از نگاه امت اسلامی پنهان است؛ امت اسلامی ذلت و دشمنی شما را می‌دانند و بنا نیست که شما را رها کنند تا هر کاری می‌خواهید انجام دهید تا امت اسلامی انتقام شهدای خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نگیرد دست بر‌نمی‌دارد‌.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران شعار نمی‌دهد، عمل می‌کند اظهار داشت: جمهوری اسلامی اعلام کرد ما انتقام شهید الله‌دادی را می‌گیریم و حزب‌الله اعلام کرد ما انتقام شش فرمانده شهیدمان را می‌گیریم و خیلی نگذشت، فردا چهلم این شهداست اما بیست روز نگذشت دو کشتی اسرائیل را زدند و 9 خودرو اسرائیل را منهدم کردند و 17 نیروی اسرائیل کشته شدند و من گفتم تصور نکنید این همه انتقامی است که به خاطر الله‌دادی و شش شهید گرفتیم بلکه این تازه آغاز راه است و ما خواب را بر چشمان رژیم صهیونیستی حرام می‌کنیم.

شیرازی با بیان اینکه ما در مقابل همه دنیای استکبار خواهیم ایستاد، گفت: ما تا پرچم اسلام را بر کاخ سفید به اهتزاز در نیاوریم ساکت نمی‌نشینیم، امت اسلامی این اراده را دارد که تحت اراده پروردگار و عنایت الهی با تمام قدرت وارد صحنه شود و در مقابل دنیای مستکبران بایستد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: ما با تحریم و تهدید خاموش نمی‌شویم و آن روزی که نظام نو پا بود نتوانستید، به نظام آسیب وارد کنید امروز که دیگر درخت تناور نظام جمهوری اسلامی 36 ساله شده است؛  از این به بعد منتظر بمانید و بدانید هر روز ضربه‌ای در این جهان به شما دشمنان اسلام وارد خواهد کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین