تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
plusresetminus
حزب الله: کتاب زندگی‌نامه سیداحمد خمینی به قلم جواد کامور بخشایش به زودی به چاپ می‌رسد.
۰
کد مطلب : ۵۰۲۰۱
پاسخ به شایعات فوت یادگار امام

 

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،
کامور بخشایش با اشاره به آماده چاپ بودن زندگی‌نامه سیداحمد خمینی در قالب مجموعه کتاب‌های "شخصیت‌های مانا" گفت: این اثر را به سفارش دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری نوشته‌ام و توسط انتشارات سوره مهر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

او درباره مضمون این اثر اظهار کرد: در این کتاب به زندگی سیداحمد خمینی از زمان تولد تا فوت در پنج فصل پرداخته می‌شود. کتاب از پیشینه خانوادگی و تولد سیداحمد خمینی آغاز می‌شود و همچنین نقش ایشان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های تثبیت نظام جمهوری اسلامی و در نهایت سال‌های پایانی عمر ایشان پس از رحلت امام خمینی (ره) و تاسیس و مدیریت موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) و احداث، تکمیل و اداره حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این کتاب آمده است.

کامور بخشایش گفت: در بخش پایانی کتاب زندگی‌نامه سیداحمد خمینی به چگونگی فوت ایشان و شایعاتی که در آن زمان درباره‌اش گفته می‌شد پرداخته‌ایم.

این نویسنده و پژوهشگر که با پایگاه خبری حوزه هنری گفت‌وگو می‌کرد افزود: برای نگارش این اثر از مجموع آن چیزی که درباره سیداحمد خمینی در آثار مکتوب، مصاحبه‌ها و فیلم‌ها وجود داشت استفاده کرده‌ام و اثری مستند از زندگی این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی خلق شده است.

او همچنین ابراز امیدواری کرد چاپ تازه‌ای از "خاطرات آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای" که توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده بود در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب عرضه شود.

از جواد کامور بخشایش در نمایشگاه کتاب امسال چاپ چهارم کتاب "جای امن گلوله‌ها" و چاپ سوم کتاب "خاطرات سیدمرتضی نبوی" عرضه می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین