تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
plusresetminus
حزب الله : آیت‌الله‌ العظمی نوری همدانی گفت: متأسفانه مسئله حل مشکل گرانی و معیشت هنوز در کشور محقق نشده است، مردم باید رفاه، ارزانی، اشتغال و ثبات قیمت‌ها را در سفره‌های خود لمس کنند‌.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۳۳۲
مردم باید رفاه و ارزانی را لمس کنند/ معضل گرانی و معیشت همچنان پابرجاست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله‌ العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار سرپرست جدید استانداری قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) اظهار داشت: شریف‌ترین عبادات در وضعیت فعلی خدمت به مردم است.
 
وی با بیان مجاهدت‌های مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی افزود: این نظام و حکومت از ابتدای انقلاب با مجاهدت‌های مردم شکل‌گرفته است بنابراین باید به این مردم ولایی در حد امکان خدمت کرد.
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی ابراز کرد: متأسفانه مسئله حل مشکل گرانی و معیشت هنوز در کشور محقق نشده است، مردم باید رفاه، ارزانی، اشتغال و ثبات قیمت‌ها را در سفره‌های خود لمس کنند و صرفاً به آمار و گزارش‌های در رسانه‌ها مختصر نشود.
 
استاد برجسته حوزه علمیه عنوان کرد: مستضعفان و پابرهنگان بیشترین اثر را در شکل‌گیری انقلاب و در دفاع مقدس داشته‌اند، امروز باید خدمت به این قشر ضعیف و آسیب‌پذیر بیشتر از اقشار دیگر مورد توجه باشد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین