تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
plusresetminus
حزب الله : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینکه ۱۱۵ دوربین در سطح شهر وجود دارد که ۶۳ دوربین پلاک خوان و بقیه نظارتی هستند, گفت: از مسئولین شهری می‌خواهیم تعداد این دوربین‌ها را در سطح شهر بیشتر کنند زیرا در بحث امنیت شهروندی و ترافیک بسیار مهم است.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۳۳۵
مسئولان شهری در استان البرز نسبت به افزایش تعداد دوربین‌ها در معابر اقدام کنند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامعلی شرق  اظهار داشت: نبود زیرساختهای ترافیکی در کلانشهری مانند البرز که همجوار پایتخت است سبب مشکلات بسیار زیادی در حوزه ترافیکی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه البرز چهارمین کلانشهر کشور است و بار ترافیکی فراوانی دارد, افزود: در این کلانشهر به دلیل نبودن قطار شهری, BRT و خط ویژه و همچنین نبود آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها مشکلات ترافیکی در این استان نسبت به  استانهای دیگر بسیار زیاد است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه در بحث سیستم‌های الکترونیکی از نظر ظرفیتی از تمام این سیستم‌ها تمام و کمال استفاده نمی‌شود و همه این نداشته‌ها سبب مشکلات ترافیکی در استان می‌شود, عنوان کرد: امیدواریم با همت مسئولین و تقویت زیرساختها بتوانیم ترافیک را در استان البرز کاهش دهیم.
 
شرق با بیان اینکه فقط پلیس نباید از بروز تصادفات جلوگیری کند بلکه 28 ارگان دیگر در این راستا باید کار خود را درست انجام دهند تا تصادفات در کشور کنترل شود, بیان کرد: به دانش آموزان توصیه می‌شود هنگام عبور از خیابان از پل عابر پیاده و خط کشی خیابان عبور کنند و در تقاطعاتی که چراغ راهنمایی و رانندگی نصب است زمان روشن شدن چراغ عابر حرکت کنند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه اگر رانندگان در بین خطوط رانندگی کنند انظباط خاصی به ترافیک می‌دهند و سبب کاهش تصادفات می‌شوند, تصریح کرد: اکثر تصادفات در کشور به دلیل عدم توجه به  سمت جلو است.
 
شرق با بیان اینکه حمل بار غیر مجاز ممنوع است و شامل جریمه می‌شود, بیان کرد: خودرو متخلفین این امر به پارکینگ می‌رود و برای آنها جریمه صادر می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه 115 دوربین در سطح شهر وجود دارد که 63 دوربین پلاک خوان و بقیه آنها نظارتی هستند, افزود: پلیس برای امنیت مردم و در کنار مردم کار انجام می‌دهد و قسم خورده است که تا آخرین قطره خونش برای امنیت مردم تلاش کند.
 
شرق با اشاره به اینکه تعمیر و نگهداری دوربین‌های سطح شهر به عهده شهرداری است, بیان کرد: از مسئولین شهری می‌خواهیم تعداد این دوربین‌ها را در سطح شهر بیشتر کنند زیرا در بحث امنیت شهروندی و ترافیک بسیار مهم است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه همکاران ما چه راهور و چه سایر پلیس‌های تخصصی کلاسهای تعالی رفتار را برای تقویت صبر و بردباری می‌گذرانند, گفت: از شهروندان می‌خواهیم همانطور که دوست  دارند با خودشان رفتار شود با ماموران ما نیز رفتار کنند زیرا آنها در کنار مردم هستند و برای امنیت آنها تلاش می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری کشته شدن افراد در تصادفات است, خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله روزی برسد که دیگر حتی یک قبض جریمه صادر نشده و حتی یک سفر بی‌بازگشت نداشته باشیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین