تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امروز بلای بزرگی جهان دروغگویی دشمنان نسبت به ملت ایران است، گفت: دشمنان فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران را به دروغ تعبیر به ساختن بمب هسته‌ای می‌کند.
۰
کد مطلب : ۷۵۰۷۹
غرب در موضوع هسته‌ای ایران به دنبال دروغ‌پردازی است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار مدیران ارشد، شهرداران و قائم مقامان شهرداری تهران با اشاره به وضعیت کنونی جهان اظهار داشت: امروزه بلای بزرگ جهان دروغگویی دشمنان نسبت به ملت ایران است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه تمام بدی‌ها از دروغ سرچشمه می‌گیرد، افزود: دشمن به دروغ می‌گوید که ایران طرفدار تروریسم است در حالی که ایران برای ریشه کن شده آن کارهای زیادی را انجام داده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه اگر دروغ از جامعه برچیده شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود، تصریح کرد: پرهیز از دروغگویی امری ضروری است و ترک آن سبب حل مشکلات و نورانیت زندگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فتوایی مبنی بر حرام بودن استفاده از بمب هسته‌ای صادر کردند، عنوان کرد: با این وجود باز هم دشمنان فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران را به دروغ تعبیر به ساختن بمب هسته‌ای می‌کند، دروغ یک دنیا را ملتهب و خراب کرده است.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی به فعالیت‌های شهرداری و خدمات آن‌ها به مردم اشاره کرد و گفت: در شهرداری یعنی شهر در اختیار مسئولان است که ظاهر، باطن، مادیت و معنویت را در بر می‌گیرد.

مرجع تقلید شیعیان وظیفه شهرداری‌ها را سنگین تر و جدی تر از وزارتخانه‌ها دانست و عنوان کرد: شهرداری‌های صالح شهر نیز آباد می‌شود اما اگر شهرداری‌ها صالح نباشند شهر‌ها ویران می‌شوند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم اهتمام شهرداری‌ها را در مسائل فرهنگی و معنوی مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جنبه‌های معنوی باید تقویت شود، اگر جامعه بر اساس مبانی اسلام تربیت شوند جنبه‌های معنوی و فرهنگی بر جنبه‌های دیگر اثر گذار است.

وی با اشاره به اینکه اگر شهرداری‌ها به مسائل فرهنگی اهمیت دهند به یقین در بقیه مسائل کار آسان تری دارند عنوان کرد:  هراندازه که بر کارهای معنوی و فرهنگی سرمایه گذاری شود، ارزش دارد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین