تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
plusresetminus
حزب الله: کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برنامه فشرده ای را برای جمع آوری اطلاعات از تیم ملی عراق دارد.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۸۹۷
برنامه فشرده کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران برای گرفتن انتقام!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با نزدیک شدن به دیدار حساس مرحله گروهی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا برنامه فشرده ای را برای جمع آوری اطلاعات از تیم ملی عراق دارد.
 
آنالیزورهای کارلوس کی روش  ضمن تهیه فیلم بازی های عراق در مرحله گروهی مقابل یمن و ویتنام اطلاعات فردی هر بازیکن آن تیم در چندماه گذشته را نیز در اختیار سرمربی تیم ملی قرار داده اند.
 
به نظر می رسد کادرفنی تیم ملی برنامه ویژه ای برای گرفتن سه امتیاز از عراق دارد تا این تیم با اقتدار به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی بازی ها صعود کند.
 
دستیاران کارلوس کی روش آخرین تحلیل های خود از تاکتیک احتمالی عراق را جمع آوری کرده و طبق درخواست سرمربی به هر یک از بازیکنان انتقال می دهند تا آنها را بطور کامل آماده بازی با عراق کنند.
 
به نظر می رسد کی روش و دستیارانش می خواهند انتقام حذف تیم ملی ایران در دور قبلی جام ملت های آسیا مقابل عراق را در همین دور گروهی بگیرند تا فوتبال آسیا بیش از پیش روی تیم ملی ایران برای قهرمانی حساب باز کند.
 
تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا را مقابل عراق برگزار می کند. دو تیم با پیروزی در دوبازی گذشته خود مقابل یمن و ویتنام شش امتیازی محسوب می شوند اما تیم ملی ایران به لطف هفت گل زده و دو کلین شیت در صدر جدول گروه D این رقابت ها حضور دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین