تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
plusresetminus
حزب الله : فیلم سینمایی «ساحل امن» جدیدترین ساخته کرامت پورشهسواری با موضوع ورود باند تروریستی و جاسوسی به کشور آخرین مراحل فنی را پشت سرمی‌گذارد.
۰
کد مطلب : ۱۱۶۹۹۴
رونمایی از «ساحل امن» در جشنواره فیلم فجر

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فیلمبرداری فیلم سینمایی «ساحل امن»پس از هفتاد روز فیلمبرداری در لوکیشن‌های دریایی (جزایر لارک، هرمز، قشم، تنگه هرمز، سواحل بندر عباس و اطراف میناب) به اتمام رسید، توسط کارگردان و یک گروه از متخصصین جلوه‎های ویژه رایانه‌ای در حال طی کردن مراحل تدوین و انجام امور فنی می‌باشد.

فیلم سینمایی ساحل امن روایت یک باند تروریستی و جاسوسی است با حمایت ناوهای بیگانه قصد ورود به کشور و به هم ریختن امنیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری را دارند.

تدوین فیلم تقریبا دو ماه به طول انجامیده و همزمان با صداگذاری توسط آرش اسحاقی و آزادروش مراحل فنی از قبیل تصحیح رنگ، جلوه های ویژه رایانه ای و DCP کار برای تحویل به دفتر جشنواره فیلم فجر نیز انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، فیلم «ساحل امن» سومین فیلم بلند سینمایی کرامت پورشهسواری بعد از فیلم‌های سینمایی عشق فقط یک کلام، و شاید یک معجزه  است. او کارگردانی سریال‌های سیگنال وارونه، مجموعه هشدارهای پلیس، تله فیلم‌های پدری به رنگ خورشید، آب و آینه ، پرونده ناتمام، دل آشوب، فریاد درون و موج منفی را برای شبکه اول سیما نویسندگی و کارگردانی کرده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین