تاریخ انتشارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
plusresetminus
حزب الله: امروز گویی نصف جهان به خروش آمده است، انگار ۲۵ آبانی دیگر در اصفهان شکل گرفته است و مردم با شوری حماسی به تشییع فرزندان شهیدشان آمده‌اند.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۵۰۵
برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع حریم امنیت
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امروز گویی نصف جهان به خروش آمده است، انگار ۲۵ آبانی دیگر در اصفهان شکل گرفته است و مردم با شوری حماسی به تشییع فرزندان شهیدشان آمده اند؛ مراسم تازه آغاز شده است اما میدان بزرگمهر به اندازه‌ای شلوغ است که گویی تمامی مردم شهیدپرور استان اصفهان هر یک همچون سربازی مدافع وطن به صحنه وداع با سربازان مدافع امنیت کشورشان آمده‌اند، مردم شهیدپرور  اصفهان قرار است تا ساعتی دیگر فرزندان دلاور میهن را از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا تشییع کنند.
 
حضور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، همرزمان این ۲۷ دلاور عرصه دفاع از حریم امنیت ایران در مراسم تشییع شهدا بسیار چشمگیر است، این حضور  پیامی بس رسا برای جهانیان دارد مبنی بر اینکه گرچه ما از فراغ دوستان غیور خود اشک بر چشم داریم اما همزمان آماده‌ایم در راه دفاع از این میهن و انقلاب جان وسر فدا کنیم.
 
مردم با شعارهای خود در دفاع از انقلاب و ولایت خطاب به دشمنان اعلام می کنند که ما را از چه می‌ترسانید، اینجا سرزمین خرازی‌ها و کاظمی هاست، اینها یاران خرازی هستند که از قطع شدن دستش باکی نداشت و تا لحظه آخر با همان اقتدار و شجاعت همیشگی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت.
 
حضور جمعی از بزرگان اهل سنت در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت
 
جمعی از بزرگان اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز رنج سفر به جان خریده‌اند و به این مراسم آمده‌اند تا به همه دنیا اعلام کنند از اعمال تکفیری‌ها و عوامل وهابی برائت می‌جویند؛ آری دین ما، دین همدلی و وحدت است و پیامبر گرامی ما به پیامبر مهربانی‌ها شهرت دارد.
 
امروز مردم اصفهان با فریاد «وای حسین» با خانواده‌های شهدایی که جوانانشان با اقتدا به علی اکبر امام حسین (ع) به میدان دفاع از حریم نظام و انقلاب پا نهادند همدردی کردند و به یاد مظلومیت حضرت زینب (س) یکپارچه به سینه زنی پرداختند.
 
نصف‌جهانی‌ها با حضور پرشور خود در میدان بزرگمهر اصفهان فریاد زدند که انتقام خون دلیرمردان پاسدار خود را از دشمنان خواهند گرفت.
 
آری؛ درست چند روز پس از حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن در میدان نقش جهان که هزاران دوربین به تصویر کشیدن آن را تاب نیاورد امروز اصفهانی‌ها حماسه دیگری را رقم زدند، مردم همه  از هر قشری، با هر سمتی و هر مسئولیتی آمده‌اند تا بگویند راه ۲۷ شهید گلگون کفن لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را ادامه می دهند.
 
تابوت‌های مزین به پرچم سه رنگ ایران اسلامی شهیدان مدافع حریم امنیت بر فراز دریایی از جمعیت شهید پرور اصفهان می رود تا مهمان یاران شهیدشان در گلستان شهدای اصفهان شوند، بخشی در جوار یاران شهیدشان آرام خواهند گرفت و بخشی به دیدار دوستان شهیدشان در شهرهای مختلف استان می روند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین