تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
plusresetminus
حزب الله: رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با جمعی از روحانیون و خطبای مساجد سراسر سوریه گفت: غرب تلاش کرده است به اصول و ایدئولوژی ما ضربه بزند.
۰
کد مطلب : ۵۱۰۲۰
غرب اصول ما را هدف قرار داده است
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه روز گذشته (3 اردیبهشت) با جمعی از روحانیون، ائمه جماعت و مبلغان سراسر سوریه دیدار کرد.

رئیس‌جمهور سوریه در این دیدار ضمن قدر دانی از مواضع شجاعانه و مسؤولانه روحانیون در مقابله با فشارهای تحمیل شده علیه آنها و عدم عقب‌نشینی از کلمه حق گفت: مقاومت روحانیون سوریه، خشت اصلی مقاومت مردم این کشور است.

اسد در ادامه با اشاره به این‌که غرب تلاش کرده است عقاید و اصول و ایدئولوژی ما را مورد هدف قرار دهد تأکید کرد: روحانیون نقشی اساسی در تقویت و تحکیم مفاهیم صحیح در برخورد با مفاهیم نادرست دارند هستند؛ چرا که یکی از خطرناک‌ترین چیزهایی که منطقه ما و جهان اسلام را به طور کلی تهدید می کند، تلاش‌های غرب برای ضربه زدن به عقاید و اصول جامعه ما از طریق تغییر تدریجی مفاهیم است و مهمترین مثال در این زمینه تلاش غرب برای جدا کردن عربیت که حاوی مفاهیم انسانی و تمدنی است، از اسلام است، که این امر می‌تواند موجب بی ثباتی در سطح سیاسی و اجتماعی در جامعه شود.

رئیس‌جمهور سوریه گفت: آفتی که در حال حاضر جهان اسلام گرفتار آن شده، آفت اسلام سیاسی است، و از بین بردن این آفت، اسلام را به ایفای نقش اصلی آن که همان تبلیغ است، بر می‌گرداند.
منبع : تسنیم به نقل از پانوراما الشرق الأوسط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین